d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hen=nn
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 23 2012 04:43am
Quote (Mikob @ 23 Oct 2012 12:22)
Du var på tv igår.
Hur länge har du haft glasögon?


Det var i förrgår pucko
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 23 2012 06:17am
Quote (ChingeR @ Oct 23 2012 11:43am)
Det var i förrgår pucko


Jag såg dig igår.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 23 2012 09:15am
Vadå hen?
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 23 2012 09:21am
Quote (Litttle_Brother @ Oct 23 2012 04:15pm)
Vadå hen?


:unsure:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Oct 23 2012 09:22am
Quote (Litttle_Brother @ 23 Oct 2012 17:15)
Vadå hen?


Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 23 2012 09:48am
Quote (Litttle_Brother @ 23 Oct 2012 16:15)
Vadå hen?


ehh höna på engelska obv
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Oct 23 2012 11:13am
Quote (PlaaD @ 22 Oct 2012 23:05)
Vi behöver någon form av utrotning igen.


this
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 23 2012 12:18pm
så efter att ha läst artikeln.

Är "hen" ett ord för både hon OCH han sammanslaget?
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 23 2012 12:41pm
Quote (Litttle_Brother @ Oct 23 2012 07:18pm)
så efter att ha läst artikeln.

Är "hen" ett ord för både hon OCH han sammanslaget?


hen är ett "ord" för radikalfeminister som vill verka speciella. hen är menat att använda istället för att skriva han/hon, vederbörande etc

här använder de ordet för att de personen i fråga inte "har" ett kön. precis som att man ska kalla transvestiter för "hen". då blir hen ett skällsord och då är det fel
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 23 2012 12:47pm
Quote (dej @ 23 Oct 2012 20:41)
hen är ett "ord" för radikalfeminister som vill verka speciella. hen är menat att använda istället för att skriva han/hon, vederbörande etc

här använder de ordet för att de personen i fråga inte "har" ett kön. precis som att man ska kalla transvestiter för "hen". då blir hen ett skällsord och då är det fel


Herregud...

Sen blir det ju inte bättre av att "Hen" låter skitfult också.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll