d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skype Party
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Oct 20 2012 11:48am
Quote (Pissboss3 @ Oct 20 2012 06:19pm)
Lite lördagsmys

min skype: Fakkmeister.

Vi sitter typ 9 stycken just nu.

Ekaan
jag ( mannen )
Marcusd0
PhearcIIIIIIIIIIIIIIIII
Ost
Orcunge
Sofft

sen nå mer tror jag

jag oxå
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 20 2012 11:53am
För fufll att pratat trrol jkag
För muycket ljud här medd
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 20 2012 11:54am
fick visst inte vara med längre :c
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 20 2012 12:13pm
Quote (Yllegarnet @ 20 Oct 2012 18:54)
fick visst inte vara med längre :c


du svarade inte bro!
nu är det lugnt igen
ringer upp om det blir kaos sen

blir lite porrnovell läsning av pissboss3 sen
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 20 2012 12:26pm
Quote (PlaaD @ 20 Oct 2012 18:53)
För fufll att pratat trrol jkag
För muycket ljud här medd


jag trrol att du har rätt
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 20 2012 12:27pm
Quote (Ekaan @ 20 Oct 2012 20:13)
du svarade inte bro!
nu är det lugnt igen
ringer upp om det blir kaos sen

blir lite porrnovell läsning av pissboss3 sen


Var och solade :3
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Oct 20 2012 12:38pm
nn
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Oct 20 2012 12:52pm
Har ni fest eller?
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 20 2012 01:54pm
SNart ringer vi upp alla igen!
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 20 2012 01:57pm
Snoppmätartävling?
Go Back To Svenska Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll