Quote (Makta @ Oct 18 2012 12:50am)
Makata har används långt innan XPD försökte vara lustig. Tror det användes i pvp-eu första gången 2006/2007. Och Makta är inte tyskt din noob! Det är norskt. T.E.X Den utøvande makta > Den verkställande makten
Edit: Reichsführer-Makta >>>
jao, men i swesub räknas det ju :<
xpd hängde väl i pvpeu