d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Donerar Fg Till Makta För Namechange
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 17 2012 06:05pm
Quote (Makta @ Oct 18 2012 12:50am)
Makata har används långt innan XPD försökte vara lustig. Tror det användes i pvp-eu första gången 2006/2007. Och Makta är inte tyskt din noob! Det är norskt. T.E.X Den utøvande makta > Den verkställande makten

Edit: Reichsführer-Makta >>>


jao, men i swesub räknas det ju :<

xpd hängde väl i pvpeu
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 17 2012 06:09pm
Byt till Mahti
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Oct 17 2012 06:10pm
Quote (dej @ Oct 18 2012 12:05am)
jao, men i swesub räknas det ju :<

xpd hängde väl i pvpeu


njae inte värst mkt faktiskt :)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 17 2012 06:11pm
Quote (berhemuli @ 18 Oct 2012 02:09)
Byt till Mahti


finska is the shit
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 17 2012 06:13pm
Quote (Mabouse @ Oct 18 2012 01:10am)
njae inte värst mkt faktiskt :)


innan '08 förstås
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 17 2012 06:25pm
Quote (berhemuli @ 18 Oct 2012 01:09)
Byt till Mahti


No way Hosê! Har en RL polare som Heter Matti. För likt :lol:
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Oct 18 2012 02:53am
makata selbverständlich
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Oct 18 2012 03:40am
Quote (dej @ Oct 18 2012 12:13am)
innan '08 förstås


det jag menar :P
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 18 2012 07:13am
Quote (sofft @ 18 Oct 2012 09:53)
makata selbverständlich


Nein! :angry:
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 18 2012 08:45am
Hörru din stöveltrampare, Håll kvar vid ditt namn!
Go Back To Svenska Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll