d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 3:0
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 16 2012 02:08pm
Quote (Giraff @ 16 Oct 2012 21:55)
Inte en enda av mina vänner har sagt något!
Vad är det ens för något nu?


VM kval..
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 16 2012 02:09pm
I only care about Zlatan, he is our only really good player.
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Oct 16 2012 02:13pm
"sverige spelar som efterblivan krattor." - Slashasen

idd
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 16 2012 02:21pm
Germany got a worldclass fotball team, Sweden is mediocre

no1 expected Sweden to do well
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 16 2012 02:23pm
4-3

haha, nu hoppas jag nästan på 4-4.. är lite svår fråga då jag har cash på sverige men vill samtidigt att dom torskar.. Men gillar o hålla på underdogs i matcher som egentligen kvittar för mig.
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
Oct 16 2012 02:24pm
KOMIGEN SVRIGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 16 2012 02:27pm
Kommer spamma deras forum så jävla mycket att jag blir suspendad i 3 månader och får 80% warning.
Äckliga jävlar, hoppas vi vinner!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 16 2012 02:29pm
Quote (dej @ 16 Oct 2012 21:49)
tror inte att en jävel bryr sig faktiskt


Quote (Spetch @ 16 Oct 2012 22:27)
Kommer spamma deras forum så jävla mycket att jag blir suspendad i 3 månader och får 80% warning.
Äckliga jävlar, hoppas vi vinner!


Han bryr sig. :D
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
Oct 16 2012 02:30pm
NEEEEEEEJ NÄÄSTAN 4-4
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 16 2012 02:31pm
Kunde inte bry mig mindre, ändå postar jag här...
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll