d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ny Sig/ava B)
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 15 2012 04:22pm
Quote (PlaaD @ Oct 15 2012 11:20pm)
Not sure if familjefoto eller bild från google.


:lol:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 15 2012 04:58pm
Hello Marta!


Avan är störig, ogillar när saker rör på sig på avatars.. sigen fungerar.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 15 2012 05:02pm
Quote (berhemuli @ 15 Oct 2012 23:58)
Hello Marta!


Avan är störig, ogillar när saker rör på sig på avatars..  sigen fungerar.


Ogillar också animerade ava/sigs. Men hittade ingen som passade just nu. Den ska bytas ut ASAP.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 15 2012 06:00pm
Quote (Makta @ 16 Oct 2012 01:02)
Ogillar också animerade ava/sigs. Men hittade ingen som passade just nu. Den ska bytas ut ASAP.


Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 15 2012 07:25pm
Quote (berhemuli @ 16 Oct 2012 01:00)
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20110831215713/scandanaviaandtheworld/images/a/af/Sverige.JPG


Finnarna är mer maskulina i dessa bilderna. Vill inte ha Carl Bildt .. :(
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 15 2012 08:24pm
Quote (Makta @ 16 Oct 2012 01:02)
Ogillar också animerade ava/sigs. Men hittade ingen som passade just nu. Den ska bytas ut ASAP.


Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 16 2012 05:18am
Helvete vilken ful bild :D
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Oct 16 2012 05:57am
0/10 sig sry

Marta / 10

Might / 10 (fanatism är bättre)

Blodet ser ut att vara ditmålat i paint och är inte ens blodrött / 10
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 16 2012 06:05am
Quote (SCXiao @ 16 Oct 2012 12:57)
0/10 sig sry

Marta / 10

Might / 10 (fanatism är bättre)

Blodet ser ut att vara ditmålat i paint och är inte ens blodrött / 10


Blodet är inte till för att se bra ut. Bilden var för svartvit utan det :lol:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 16 2012 02:28pm
Samma här :)

(ps: 100fg för siggen va från mig ;) )
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll