Quote (whifrA @ 14 Oct 2012 18:50)
Tror jag har 20-30 games LoL lirat, men har
inget minne av att jag har lirat med någon här. Har väl lirat dota på rätt hög nivå i dota1.
edit: får man fråga vilken utb. du går på just nu? Har för mig att det var du som skrev att du pluggar i Lund nånstans? (big lurker)
har ett jävla bildminne så vill minnas ditt namn, jo då stämmer det. skulle säkert lära dig som med många andra här inne haha
inte läst vidare haha! gick vvs and thats it! ska dock göra högskoleprovet nu den 27'e men det är utom din vetskap då haha... de måste ha vart 1,5 år sedan typ om inte ännu längre
hur som haver, du verkade hjälpsam och kunnig i det här ämnet, kan man få adda dig på skype eller liknande chat program och fråga lite ang datorer och ev andra val?