d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Behöver Lite Hjälp Och Plocka Ihop En Burk > Igen...
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Oct 14 2012 11:22am
http://www.inet.se/kundvagn/visa/2375967/2012-10-03


plocka en cd-läsare och hårddisk från en gammal dator. Fast det är rätt nice att ha en ny HDD om du bara kan få tag på riktigt risiga.


Du kan gå ner en del i pris på MOBO, GFX och PSU.

This post was edited by whifrA on Oct 14 2012 11:24am
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Oct 14 2012 11:33am
Här har du en riktig budget jävel (utan HDD och CD-läsare) http://www.inet.se/kundvagn/visa/2418775/2012-10-14

Klarar mycket mer än lol. Har spelat dota2 på det grafikkortet utan några som helst problem på höga inställning, förutom när jag spillde kaffet i det och bestämde mig för att köpa en rätt så mycket fetare GFX.

This post was edited by whifrA on Oct 14 2012 11:36am
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 14 2012 12:39pm

Quote (whifrA @ 14 Oct 2012 17:22)
http://www.inet.se/kundvagn/visa/2375967/2012-10-03


plocka en cd-läsare och hårddisk från en gammal dator. Fast det är rätt nice att ha en ny HDD om du bara kan få tag på riktigt risiga.


Du kan gå ner en del i pris på MOBO, GFX och PSU.


tackar ock bockar!! visst lirade du å jag en del lol förut? rätt länge sedan? du hade lirat dota på en högre nivå?:)

Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Oct 14 2012 12:50pm
Tror jag har 20-30 games LoL lirat, men har inget minne av att jag har lirat med någon här. Har väl lirat dota på rätt hög nivå i dota1.

edit: får man fråga vilken utb. du går på just nu? Har för mig att det var du som skrev att du pluggar i Lund nånstans? (big lurker)

This post was edited by whifrA on Oct 14 2012 12:55pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 14 2012 04:32pm
Quote (whifrA @ 14 Oct 2012 18:50)
Tror jag har 20-30 games LoL lirat, men har inget minne av att jag har lirat med någon här. Har väl lirat dota på rätt hög nivå i dota1.

edit: får man fråga vilken utb. du går på just nu? Har för mig att det var du som skrev att du pluggar i Lund nånstans? (big lurker)



har ett jävla bildminne så vill minnas ditt namn, jo då stämmer det. skulle säkert lära dig som med många andra här inne haha
inte läst vidare haha! gick vvs and thats it! ska dock göra högskoleprovet nu den 27'e men det är utom din vetskap då haha... de måste ha vart 1,5 år sedan typ om inte ännu längre

hur som haver, du verkade hjälpsam och kunnig i det här ämnet, kan man få adda dig på skype eller liknande chat program och fråga lite ang datorer och ev andra val?
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll