d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Xbox Live Spelare Sökes
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 11 2012 08:33am
Xbox, töntigt.
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Oct 11 2012 09:01am
Quote (snoramej @ Oct 11 2012 03:33pm)
Xbox, töntigt.


what mademoiselle said
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Oct 11 2012 09:11am
Quote (Pissboss3 @ 11 Oct 2012 16:28)
Sant.

Är även achievement hunter men har inte kört så mycket på sistone.

Bara för en vecka sedan började jag min xbox-karriär igen så bara att adda mig om du vill hunta tillsammans med någon!

Trevligt, jag lägger till dig direkt!
Quote (Hellgren @ 11 Oct 2012 16:19)
Heej  :love:  De var längesedan man såg dig sist :)

Hej! Jodå, var väl ett tag sedan! :hug:
Quote (snoramej @ 11 Oct 2012 16:33)
Xbox, töntigt.


Vet inte vad jag ska svara, tyvärr.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 11 2012 09:12am
Quote (Jonsson @ 11 Oct 2012 17:11)

Vet inte vad jag ska svara, tyvärr.


Bra svar ändå!

Du verkar vara en trevlig prick, inge rage från dig, tyvärr hatar jag konsolspel, kanske för att jag aldrig har lärt mig spela på konsol.

Hoppas du hittar någon att lira med!
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Oct 11 2012 09:16am
Quote (Fil @ 11 Oct 2012 17:12)
Bra svar ändå!

Du verkar vara en trevlig prick, inge rage från dig, tyvärr hatar jag konsolspel, kanske för att jag aldrig har lärt mig spela på konsol.

Hoppas du hittar någon att lira med!


Var inte riktigt säker ifall du menade vad du skrev i början, men verkar så när jag fortsatte läsa.

Är väl så att vissa spel passar på konsol, och andra inte. (Och inga för vissa, kanske dig?) Är förövrigt inte "ny" på Swesub, tog mig bara ett par års pause.

Tack!
Quote (SCXiao @ 11 Oct 2012 17:17)
Han är oldfag, han vet hur det funkar med rage och swesub


Hur vet du att jag är oldfag? Trodde ingen skulle komma ihåg mig. Men men, trevligt att någon kommer ihåg mig i alla fall!

This post was edited by Jonsson on Oct 11 2012 09:21am
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Oct 11 2012 09:17am
Quote (Fil @ 11 Oct 2012 17:12)
Bra svar ändå!

Du verkar vara en trevlig prick, inge rage från dig, tyvärr hatar jag konsolspel, kanske för att jag aldrig har lärt mig spela på konsol.

Hoppas du hittar någon att lira med!


Han är oldfag, han vet hur det funkar med rage och swesub
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 11 2012 09:28am
glenn jonsson är en legend
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 11 2012 11:11am
Quote (Jonsson @ 11 Oct 2012 17:11)
Vet inte vad jag ska svara, tyvärr.


Perfekt svar.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 12 2012 12:37am
Quote (SCXiao @ 11 Oct 2012 17:17)
Han är oldfag, han vet hur det funkar med rage och swesub


Åfan, jag kan inte minnas att jag skulle sett honom här! ;P
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll