Quote (Fil @ 11 Oct 2012 17:12)
Bra svar ändå!
Du verkar vara en trevlig prick, inge rage från dig, tyvärr hatar jag konsolspel, kanske för att jag aldrig har lärt mig spela på konsol.
Hoppas du hittar någon att lira med!
Var inte riktigt säker ifall du menade vad du skrev i början, men verkar så när jag fortsatte läsa.
Är väl så att vissa spel passar på konsol, och andra inte. (Och inga för vissa, kanske dig?) Är förövrigt inte "ny" på Swesub, tog mig bara ett par års pause.
Tack!
Quote (SCXiao @ 11 Oct 2012 17:17)
Han är oldfag, han vet hur det funkar med rage och swesub
Hur vet du att jag är oldfag? Trodde ingen skulle komma ihåg mig. Men men, trevligt att någon kommer ihåg mig i alla fall!
This post was edited by Jonsson on Oct 11 2012 09:21am