Quote (Bossolv @ 10 Oct 2012 01:51)
Är det bara jag som gör ingenting tills typ den här tiden och tänker "vad i hela friden gör jag uppe så här sent" när man ska upp kl 7 nästa morgon..
Nej, då jag alltid sitter och håller koll på klockan på vardagar eftersom man måste passa tider då.
Dock en liknande sak kan hända på helger, man sitter och spelar på kvällen/natten, sen ser man "Oj är klockan redan 4." så trodde man den var typ 2.