d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > "vad Fan Gör Jag Uppe?"
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 10 2012 07:07am
Aldrig känt så
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 10 2012 08:37am
Quote (Bossolv @ 10 Oct 2012 01:51)
Är det bara jag som gör ingenting tills typ den här tiden och tänker "vad i hela friden gör jag uppe så här sent" när man ska upp kl 7 nästa morgon..


Nej, då jag alltid sitter och håller koll på klockan på vardagar eftersom man måste passa tider då.

Dock en liknande sak kan hända på helger, man sitter och spelar på kvällen/natten, sen ser man "Oj är klockan redan 4." så trodde man den var typ 2.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 10 2012 09:53am
2 på natten? vafan det är väl standard, oavsett skola eller jobb.
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 10 2012 10:34am
Quote (Spetch @ Oct 10 2012 04:53pm)
2 på natten? vafan det är väl standard, oavsett skola eller jobb.


this
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll