d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fångar, Baka Och Titta På Tv
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Oct 9 2012 02:16pm
Jag vet vad vi gör! Vi fortsätter upprepa varandra tills vi alla dör!
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 9 2012 02:18pm
Quote (Yla123 @ 9 Oct 2012 21:16)
Jag vet vad vi gör! Vi fortsätter upprepa varandra tills vi alla dör!


pm litttle_sistah
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Oct 9 2012 02:57pm
Ser dock inte ut som att någon kan besvara på fråga 2-3...
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 10 2012 01:04am
Quote (Strayboy @ 9 Oct 2012 22:57)
Ser dock inte ut som att någon kan besvara på fråga 2-3...


Det var väl ändå så pass länge sen så ingen bryr sig :)
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Oct 11 2012 02:17am
Quote (Strayboy @ 9 Oct 2012 22:57)
Ser dock inte ut som att någon kan besvara på fråga 2-3...


Det är lika sannolikt att någon på Swesub, på D2jsp skulle sitta på inside-information som att arbetsförmedlingen skulle fixa dig ett heltidsjobb.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 11 2012 02:25am
Quote (Strayboy @ 9 Oct 2012 22:57)
Ser dock inte ut som att någon kan besvara på fråga 2-3...


Är inte fråga 2 & 3 samma fråga i stort sätt?
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Oct 11 2012 02:34am
Quote (PlaaD @ 11 Oct 2012 09:25)
Är inte fråga 2 & 3 samma fråga i stort sätt?


Både ja och nej.
Fråga två undrar vilka gärningsmännen är, medans fråga tre undrar vad de är kända för.

Men ja, kan väl hålla med dig till en viss del :)
God morgon gott folk! :)
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 11 2012 06:19pm
Men den är ju gammal :huh:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 12 2012 01:40am
Quote (Strayboy @ 11 Oct 2012 10:34)
Både ja och nej.
Fråga två undrar vilka gärningsmännen är, medans fråga tre undrar vad de är kända för.

Men ja, kan väl hålla med dig till en viss del :)
God morgon gott folk!  :)


Quote (Strayboy @ 9 Oct 2012 20:34)

Vilka är fångarna?
Är det någon med inside-information, om vilka de var?



Vilka är=vilka de var/10




Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Oct 12 2012 04:27am
Quote (PlaaD @ 12 Oct 2012 08:40)
Vilka är=vilka de var/10


Nja... som sagt, både ja och nej. Men tycker ni att det är samma fråga så kör på det, dock är den ej besvarad.
Tänkte snarare att vilka; namn (en identifiering), vilka de var liksom vad är de kända för att ha gjort.

Men äsch, ingenting att diskutera om dock. Ta det som ni själva tycker! :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll