d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Xpd-trader > Dude, Where You At?
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 9 2012 03:08pm
Gubbar, lyssna. Ok?

XPD är som lök. Antingen gillar man han eller så gillar man han inte. Det är inget man kan lära sig att gilla, man får helt enkelt leva med det.

This post was edited by Spetch on Oct 9 2012 03:09pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 9 2012 03:13pm
Xpd var skitdryg när han ville vara dryg och frukansvärt rolig när han ville vara rolig men framförallt var han en karaktär, han tog plats, han stack ut.

Vare sig man gillade honom eller inte hade man en åsikt om honom.

Mer sådant imo.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 9 2012 03:14pm
Quote (Svartermetalisk @ Oct 9 2012 11:13pm)
Xpd var skitdryg när han ville vara dryg och frukansvärt rolig när han ville vara rolig men framförallt var han en karaktär, han tog plats, han stack ut.

Vare sig man gillade honom eller inte hade man en åsikt om honom.

Mer sådant imo.



Han underhöll ju sidan. Vi som tyckte om han njöt av inläggen och de som hatade han njöt av att argumentera emot.
En riktig Win Win!

This post was edited by Spetch on Oct 9 2012 03:14pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 9 2012 03:16pm
Quote (Spetch @ Oct 9 2012 10:14pm)
Han underhöll ju sidan. Vi som tyckte om han njöt av inläggen och de som hatade han njöt av att argumentera emot.
En riktig Win Win!


Precis, det var aldrig en lugn stund när han var online.

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 9 2012 03:18pm
Quote (Svartermetalisk @ Oct 9 2012 11:16pm)
Precis, det var aldrig en lugn stund när han var online.



Det ska bli ändring på detta!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 9 2012 04:45pm
Jag tyckte att han var riktigt tom i bollen men som sagt. Han hörde faktiskt hit på samma sätt som din fulla farbror som bara kommer på julbordet men du aldrig pratar med b)
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Oct 9 2012 05:01pm
såg att detta är en av de 3 länkar jag har sparade från gamla posts ^^,

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=29305048&f=79
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 10 2012 07:13am
Mjaaa. Har ingen åsikt om honom då jag inte har lagt ner energi på att lära känna honom, eller ens läsa vad han har skrivit. :)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 10 2012 08:34am
Quote (Svartermetalisk @ 9 Oct 2012 23:13)
Xpd var skitdryg när han ville vara dryg och frukansvärt rolig när han ville vara rolig men framförallt var han en karaktär, han tog plats, han stack ut.

Vare sig man gillade honom eller inte hade man en åsikt om honom.

Mer sådant imo.


Håller med förutom att man kan väl "sticka ut/ta plats" med roliga/bra egenskaper.


Imo gillade jag inte han så mkt pga rage/flame, men han kunde vara rolig, de är sant.



Nån som vet om han var lärare på riktigt?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 10 2012 08:37am
snoramej

Johan från Lule han är ganska stor
Som varje ”homeboy” han hatar kor
Ge han en traktor, ge han en ren
Då får han ”ståpäls” i månljusets sken
Han gillar ej skolan och älskar sitt hem
Drömmer om en brutta som suger lem

Galet gammal.. Var en av de första tror jag.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll