Quote (Svartermetalisk @ 9 Oct 2012 23:13)
Xpd var skitdryg när han ville vara dryg och frukansvärt rolig när han ville vara rolig men framförallt var han en karaktär, han tog plats, han stack ut.
Vare sig man gillade honom eller inte hade man en åsikt om honom.
Mer sådant imo.
Håller med förutom att man kan väl "sticka ut/ta plats" med roliga/bra egenskaper.
Imo gillade jag inte han så mkt pga rage/flame, men han kunde vara rolig, de är sant.
Nån som vet om han var lärare på riktigt?