d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Min Flickvän > No Hate
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Oct 9 2012 09:36am
tittade 45 sec in... detta är ett praktexempel på vad som händer när man låter någon hänga en polsk flagga i ett hem (säger inte att personen i videon är polsk då man inte vet).

Hatar polacker
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 9 2012 09:41am
Hon är polsk/dansk/svensk typ.
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Oct 9 2012 09:53am
Quote (Teposen @ Oct 9 2012 04:41pm)
Hon är polsk/dansk/svensk typ.


-.- Skottpengar på denna "sak"
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 9 2012 11:06am
Quote (Teposen @ Oct 9 2012 05:41pm)
Hon är polsk/dansk/svensk typ.



Ge mig facebook link. Ska spamma den i alla hennes videos
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 9 2012 11:44am
Quote (Spetch @ Oct 9 2012 06:06pm)
Ge mig facebook link. Ska spamma den i alla hennes videos


:D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 9 2012 11:44am
Quote (Spetch @ Oct 9 2012 06:06pm)
Ge mig facebook link. Ska spamma den i alla hennes videos


Skit ska skit ha
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Oct 9 2012 02:50pm
drakstämplad :lol:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 9 2012 03:07pm
Quote (Svartermetalisk @ Oct 9 2012 07:44pm)
Skit ska skit ha


Jo men ibland ska fan i mig skit ha mer än bara skit
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 9 2012 03:12pm
Quote (Spetch @ Oct 9 2012 10:07pm)
Jo men ibland ska fan i mig skit ha mer än bara skit


Hahha :D
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Oct 9 2012 05:22pm
Hoppas du gängar gött med polacksvinet TEPOSEFITTA
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll