Quote (Spetch @ Oct 7 2012 11:54pm)
A-jays four är grymt bra. Köpte ett par till min 4s. Dock gick de sönder fort

Ska byta in dem, bra kvalité på dessa lurar tbh. Hade nog bara otur,.
Har också ett par, köpte dom förra året i Januari, i Mars slutade ena luren fungera.. Gick till Teknikmagasinet med kvitto och 1 minut senare hade jag ett par helt nya lurar i handen, inte svårare än så
