d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > On Ear Hörlurar
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 7 2012 03:22pm
Quote (PlaaD @ Oct 7 2012 10:21pm)
Du vet inte vem Dr. Dre är?


Jag reagerade också på det där men bestämde mig för att det förmodligen var troll så jag kommenterade det inte :P
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Oct 7 2012 03:24pm
Quote (Svartermetalisk @ Oct 7 2012 09:22pm)
Jag reagerade också på det där men bestämde mig för att det förmodligen var troll så jag kommenterade det inte :P


Seriöst, vem e det?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 7 2012 03:25pm
Quote (heavypala @ 7 Oct 2012 23:24)
Seriöst, vem e det?


Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 7 2012 03:26pm
Quote (heavypala @ Oct 7 2012 10:24pm)
Seriöst, vem e det?




Dr. Dre, den första svarta amerikanska presidenten.

Har du någon koll?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 7 2012 03:27pm
Quote (heavypala @ Oct 7 2012 11:24pm)
Seriöst, vem e det?


Världens störta Thaiboxare, ofta du inte vet det?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 7 2012 04:00pm
on ear lol

Köp A-jays four.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 7 2012 04:54pm
Quote (snoramej @ Oct 8 2012 12:00am)
on ear lol

Köp A-jays four.


A-jays four är grymt bra. Köpte ett par till min 4s. Dock gick de sönder fort :( Ska byta in dem, bra kvalité på dessa lurar tbh. Hade nog bara otur,.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 7 2012 05:00pm
Quote (Spetch @ 8 Oct 2012 00:54)
A-jays four är grymt bra. Köpte ett par till min 4s. Dock gick de sönder fort :( Ska byta in dem, bra kvalité på dessa lurar tbh. Hade nog bara otur,.


Jag har haft mina i ett år nu och det är inget fel på dom än så länge. (alla mina andra lurar har hållt som längst 7 månader)

Äckligt bra ljud också för in ear-lurar

This post was edited by snoramej on Oct 7 2012 05:01pm
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 7 2012 05:05pm
Quote (Spetch @ Oct 7 2012 11:54pm)
A-jays four är grymt bra. Köpte ett par till min 4s. Dock gick de sönder fort :( Ska byta in dem, bra kvalité på dessa lurar tbh. Hade nog bara otur,.


Har också ett par, köpte dom förra året i Januari, i Mars slutade ena luren fungera.. Gick till Teknikmagasinet med kvitto och 1 minut senare hade jag ett par helt nya lurar i handen, inte svårare än så :D
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 7 2012 05:20pm
Quote (PhearCIII @ Oct 8 2012 01:05am)
Har också ett par, köpte dom förra året i Januari, i Mars slutade ena luren fungera.. Gick till Teknikmagasinet med kvitto och 1 minut senare hade jag ett par helt nya lurar i handen, inte svårare än så :D


Ska göra det i veckan.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll