d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Temperatur > I Datorn
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 7 2012 06:46am
Googla på Core Temp, de e simpelt och bra :)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 7 2012 07:49am
Speedfan eller everest beroendes på vad du behöver.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 7 2012 08:04am
hur pålitliga är dessa program? alla program visar samma, men hur kan dom få ut en temperatur på datorn när det inte finns termometrar typ?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 7 2012 08:20am
Quote (ChingeR @ 7 Oct 2012 16:04)
hur pålitliga är dessa program? alla program visar samma, men hur kan dom få ut en temperatur på datorn när det inte finns termometrar typ?


Där finns sensorer i datorn som mäter temp. Pålitligheten handlar om var dessa sitter, inte vilket program som läser av värdena.
Member
Posts: 7,141
Joined: Jun 25 2005
Gold: Locked
Oct 7 2012 05:01pm
Cpuid hwid moniter är helt klart bäst ;)
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 7 2012 08:39pm
1337fan
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 8 2012 02:16am
jag diggar everest (lavalys)
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,066.96
Trader: Trusted
Oct 8 2012 11:13am
everest är najs!
Member
Posts: 6,093
Joined: Mar 14 2009
Gold: 9,055.01
Oct 8 2012 11:58am
annars så är Realtemp riktigt smidigt :)
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Oct 9 2012 02:20pm
Min dator är 85C, känns ju som att det är lite väl mkt.

är typ omöjligt att rensa denna laptop från damm dessutom, vågar inte öppna upp skiten för då lär jag nog förstöra något.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll