d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Little Sister Förespråkar Android > Hatar På Iphone
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Oct 7 2012 04:49am
Är trött på allt tjafs om s3>iphone och iphone>s3
Kan inte alla bara släppa det, eller få fram riktiga bevis så är diskussionen slut sen
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Oct 7 2012 05:07am
Quote (c00kie_m0nster @ 6 Oct 2012 19:23)
Wp7/ios/cancer/Windows 3.11/dos/android


bara för du är kass
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 7 2012 05:08am
Quote (Teposen @ Oct 7 2012 08:50am)
Sandlådelek.


lol that!
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll