d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Helg
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 5 2012 04:30pm
Quote (SCXiao @ 6 Oct 2012 00:16)
100 fg på Växjö lmk


Vill du köra 100fg bet? vinner växjö får du 100fg från mig, vinner AIK får jag 100fg från dig, blir det oavgjort så den som tar det på förlägning/straffar vinner.
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Oct 5 2012 05:59pm
Quote (Litttle_Brother @ 5 Oct 2012 15:37)
TACK SOM FAN!

Mest efterlängtade helgen på skitlänge.
Var äckligt otaggad idag på jobbet, just att det var Fredag var de som höll mig igång.

Nu måste jag vila och chilla k thx bai.


Vad gör ni/är ni taggade/vad händer i helgen?



Har lirat CIV5 hela fredagen imorgon är det utgång med en polare och hans kusin o dricka en bira eller två i stockholmstad.

Berhemuli vart jobbar du lördag natt? :P
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 5 2012 06:40pm
firmafest spåra som vanligt, tog dock slut lite tidiigt
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll