Quote (Litttle_Brother @ 5 Oct 2012 15:37)
TACK SOM FAN!
Mest efterlängtade helgen på skitlänge.
Var äckligt otaggad idag på jobbet, just att det var Fredag var de som höll mig igång.
Nu måste jag vila och chilla k thx bai.
Vad gör ni/är ni taggade/vad händer i helgen?
Har lirat CIV5 hela fredagen imorgon är det utgång med en polare och hans kusin o dricka en bira eller två i stockholmstad.
Berhemuli vart jobbar du lördag natt?
