d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Hatar 80talist Föräldrar ~27+
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 5 2012 09:37am
Quote (eviilution @ 5 Oct 2012 17:03)
jag är 80talist också men en sen sådan. Småflickor finns det gott om.

Hur måpnga här inne tycker familjeliv verkar vara en ganska bra sida och är medlemmar där?


lols bara retards inne på den sidan
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 5 2012 10:09am
http://ltz.se/nyheter/ostersund/1.5158779-retuscherade-skolfoton-skapar-het-debatt

Erika Skyt Absolut inte!
essica Svane Inte ok alls!!!!!
herese Lagergren Opačić Nej nej nej vem kom på ideen? Galet fel Barn är barn helt hemskt
Annelie Bengtsson Definitivt inte okej, låt barn vara barn! Hettsen kommer tids nog iallafall! Det är charmigt med de små sakerna och sånt man sitter och skrattar åt när man är äldre. Jobbar inom make up och ser hur tidigt det börjar, glad jag växte upp när jag gjorde:-) Barn ska få vara barn!!
Therese Emmoth Strandell Helt fantastiskt galet!
Ida Gustavsson Låt barn få vara barn! Helt sjukt, de är ju det hela grejen handlar om eller?
Anneli Forss Är det ett skämt!? Självklart INTE!!

Dessa jävla kärringar har alltså kommenterat på Äntligen morgon´s facebook. Alltså, vafan!? Dom läser ju för fan inte ens vad det står! Jväla besserwissrar är dom också.

Som sagt, dra åt helvete med er kärringjävlar !
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
Oct 5 2012 11:34am
lol'd
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 5 2012 11:43am
Quote (eviilution @ 5 Oct 2012 18:09)
http://ltz.se/nyheter/ostersund/1.5158779-retuscherade-skolfoton-skapar-het-debatt

Erika Skyt Absolut inte!
essica Svane Inte ok alls!!!!!
herese Lagergren Opačić Nej nej nej vem kom på ideen? Galet fel Barn är barn helt hemskt
Annelie Bengtsson Definitivt inte okej, låt barn vara barn! Hettsen kommer tids nog iallafall! Det är charmigt med de små sakerna och sånt man sitter och skrattar åt när man är äldre. Jobbar inom make up och ser hur tidigt det börjar, glad jag växte upp när jag gjorde:-) Barn ska få vara barn!!
Therese Emmoth Strandell Helt fantastiskt galet!
Ida Gustavsson Låt barn få vara barn! Helt sjukt, de är ju det hela grejen handlar om eller?
Anneli Forss Är det ett skämt!? Självklart INTE!!

Dessa jävla kärringar har alltså kommenterat på Äntligen morgon´s facebook. Alltså, vafan!? Dom läser ju för fan inte ens vad det står! Jväla besserwissrar är dom också.

Som sagt, dra åt helvete med er kärringjävlar !


vrf bemöda sig att läsa sånt?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 5 2012 11:56am
Quote (K1NGEN @ 5 Oct 2012 17:43)
vrf bemöda sig att läsa sånt?


För att ganska ofta så kan det bli roliga intriger på deras facebook när dom tar upp något ämna. Som tex när dom la upp en bild på anders timell och alsex schulman så var det någon ful, brud som sa att dom var skit fula och hon spydde på dom. Då kontra en massa folk med att hon som skrev det var skit ful(hon var det :D) då börja hon grina och sa att hon mådde dåligt och hade en jävla massa psykiska jävla skit och tyckte man inte skulle hoppa på någon om deras utseende som hon precis gjort :D

va mycket skit jag kan skriva .
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 7 2012 08:05am
Vi behöver mer fritidsgårdar m8s
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 7 2012 08:09am
Quote (SpAz. @ 7 Oct 2012 14:05)
Vi behöver mer fritidsgårdar m8s


av anledningen?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 7 2012 08:19am
Quote (eviilution @ 7 Oct 2012 16:09)
av anledningen?


För att minska kriminaliteten brah
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 7 2012 08:22am
Quote (Fil @ 7 Oct 2012 14:19)
För att minska kriminaliteten brah


nää, det är där dom hittar till sina gäng för att sedan planera "dåd".
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 7 2012 08:28am
Quote (eviilution @ 7 Oct 2012 16:22)
nää, det är där dom hittar till sina gäng för att sedan planera "dåd".


Ah, dessa fritidsgårdar blir mer som en uppsamlingsplats! :r
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll