http://ltz.se/nyheter/ostersund/1.5158779-retuscherade-skolfoton-skapar-het-debattErika Skyt Absolut inte!
essica Svane Inte ok alls!!!!!
herese Lagergren Opačić Nej nej nej vem kom på ideen? Galet fel Barn är barn helt hemskt
Annelie Bengtsson Definitivt inte okej, låt barn vara barn! Hettsen kommer tids nog iallafall! Det är charmigt med de små sakerna och sånt man sitter och skrattar åt när man är äldre. Jobbar inom make up och ser hur tidigt det börjar, glad jag växte upp när jag gjorde:-) Barn ska få vara barn!!
Therese Emmoth Strandell Helt fantastiskt galet!
Ida Gustavsson Låt barn få vara barn! Helt sjukt, de är ju det hela grejen handlar om eller?
Anneli Forss Är det ett skämt!? Självklart INTE!!
Dessa jävla kärringar har alltså kommenterat på Äntligen morgon´s facebook. Alltså, vafan!? Dom läser ju för fan inte ens vad det står! Jväla besserwissrar är dom också.
Som sagt, dra åt helvete med er kärringjävlar !