Quote (orvars @ 3 Oct 2012 10:35)
Där jag bor så har alla skolor delat ut datorer som man sen kan köpa ut efter 3år.
Gymnasiet då, inte högstadiet osv..
precis här kör dom med att man får den efter 3 år
de första får dom i 7'an sen en ny när dom börjar gymnasiet

dock äre macbook

skulle hellre ta med mig en egen laptop om jag nu hade pluggat
This post was edited by Intenso8 on Oct 3 2012 07:37am