d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Så Skolan Har Börjat
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 3 2012 03:31am
Quote (Intenso8 @ Oct 3 2012 09:31am)
det är väl nästan så att alla elever har sin egen dator


Va?
Pengar rullar in som de ska för skolorna?
Member
Posts: 6,625
Joined: Feb 7 2006
Gold: 0.00
Oct 3 2012 03:41am
LEZ GIV ALL STUDENTS COMPUTER THEY BE SMART
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 3 2012 04:11am
Satt ju och nötte Diablo 2 när jag gick i skolan. Det enda skoldatorerna dög till haha!
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Oct 3 2012 04:41am
:bouncy:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 3 2012 07:36am
Quote (orvars @ 3 Oct 2012 10:35)
Där jag bor så har alla skolor delat ut datorer som man sen kan köpa ut efter 3år.

Gymnasiet då, inte högstadiet osv..


precis här kör dom med att man får den efter 3 år

de första får dom i 7'an sen en ny när dom börjar gymnasiet :bouncy:

dock äre macbook :P skulle hellre ta med mig en egen laptop om jag nu hade pluggat :)

This post was edited by Intenso8 on Oct 3 2012 07:37am
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 3 2012 07:38am
Quote (Kerzhakov @ Oct 3 2012 10:31am)
Va?
Pengar rullar in som de ska för skolorna?


det underlättar något rejält för lärare när man kör laptop. det tråkiga är att skolböckerna försvinner
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 3 2012 07:56am
Quote (Kerzhakov @ Oct 3 2012 10:31am)
Va?
Pengar rullar in som de ska för skolorna?


SKJUTSA MIG I XC90N
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 3 2012 08:18am
Vi har också var sin dator, dom fyller inte mycket funktion, men vi har dom ändå :)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Oct 3 2012 08:21am
Quote (Teposen @ 3 Oct 2012 16:18)
Vi har också var sin dator, dom fyller inte mycket funktion, men vi har dom ändå :)


Ajuste du är en liten skolpojke fortfarande :D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 3 2012 08:22am
Det är redan dött mellan 7-17
Go Back To Svenska Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll