☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Nya Saker Till D2 > Sant Eller Falskt?
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 932
Replies: 33
Track Topic
addekladde
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold
:
0.00
#11
Oct 2 2012 06:05am
bs sry
yla
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold
:
1.00
#12
Oct 2 2012 01:45pm
jag drömmer i varje fall
någon verkar ha lagt ner mycket jobb på att trolla
This post was edited by Yla123 on Oct 2 2012 01:46pm
Exzit89
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold
:
93,670.50
#13
Oct 3 2012 09:22am
New Items
• Added 6 New Runewords.
• Added 2 Unique Items that will drop only from Inferno Difficulty.
Finns äns Inferno på Diablo 2?
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,013.42
#14
Oct 3 2012 09:27am
Quote (Exzit89 @ 3 Oct 2012 17:22)
New Items
• Added 6 New Runewords.
• Added 2 Unique Items that will drop only from Inferno Difficulty.
Finns äns Inferno på Diablo 2?
Läs om, läs rätt
NR1
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
930.63
Trader:
Trusted
#15
Oct 3 2012 09:31am
Svårt att tro att detta kommer hända!
Exzit89
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold
:
93,670.50
#16
Oct 3 2012 09:38am
Quote (SCXiao @ Oct 3 2012 03:27pm)
Läs om, läs rätt
Orkade inte läsa, det var därför jag ställde en fråga
fotosyntEz
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
1.36
#17
Oct 3 2012 09:43am
Quote (Exzit89 @ Oct 3 2012 04:38pm)
Orkade inte läsa, det var därför jag ställde en fråga
De tänker lägga till inferno
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#18
Oct 3 2012 09:44am
Quote (RistVaLL @ 3 Oct 2012 17:31)
Svårt att tro att detta kommer hända!
det kommer inte hända ....
fotosyntEz
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
1.36
#19
Oct 3 2012 09:46am
Quote (Intenso8 @ Oct 3 2012 04:44pm)
det kommer inte hända ....
+1, diablo 2 är nu ett bortglömt kapitel
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#20
Oct 3 2012 10:38am
Quote (fotosyntEz @ 3 Oct 2012 17:46)
+1, diablo 2 är nu ett bortglömt kapitel
nejdå, menar bara att varför ändra på ett spel som redan är bättre än bra
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact