d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Slender
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Sep 30 2012 05:32pm
Quote (Mabouse @ 30 Sep 2012 14:13)
japp och pungsvetten


Lika bra!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 30 2012 05:52pm
Vågar inte 8)
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Sep 30 2012 11:23pm
No ty : D
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Oct 1 2012 04:13am
amnesia är läbbigare :(
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 1 2012 05:47am
Quote (Yla123 @ 1 Oct 2012 02:13)
amnesia är läbbigare  :(


Amnesia är så jävla segt. Tar typ 100 år innan det ens blir läskigt.

Detta är liksom ett spel på 100 mb och simpelt som fan :D
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Oct 1 2012 08:18am
Quote (PhearCIII @ 30 Sep 2012 21:29)
http://img.pr0gramm.com/2011/08/1313912464266.jpg


varför har du breitlings logotyp som signatur? är du räksmugglare eller? :P
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Oct 1 2012 09:57am
har inte kommit längre än 6/8
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 1 2012 10:07am
Quote (ImoK @ 1 Oct 2012 16:57)
har inte kommit längre än 6/8


vågar inte mer en 1-2 lappar
Member
Posts: 1,200
Joined: Feb 4 2008
Gold: 0.00
Oct 1 2012 11:14pm
Quote (Pissboss3 @ 1 Oct 2012 13:47)
Amnesia är så jävla segt. Tar typ 100 år innan det ens blir läskigt.

Detta är liksom ett spel på 100 mb och simpelt som fan :D


Spelade genom hela amnesia, riktigt bra spel. Gick vilse i slender, hittade en lapp innan jag tröttnade.
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 2 2012 09:06am
Quote (Grunthor @ 1 Oct 2012 21:14)
Spelade genom hela amnesia, riktigt bra spel. Gick vilse i slender, hittade en lapp innan jag tröttnade.


Amnesia var ett tidsfördriv. Dock likaså Slender.

Men Slender var liksom lite roligare att spela då det inte är någe långt spel.

Hittade 6 lappar sen dog jag både i spelet och irl!
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll