Quote (Grunthor @ 1 Oct 2012 21:14)
Spelade genom hela amnesia, riktigt bra spel. Gick vilse i slender, hittade en lapp innan jag tröttnade.
Amnesia var ett tidsfördriv. Dock likaså Slender.
Men Slender var liksom lite roligare att spela då det inte är någe långt spel.
Hittade 6 lappar sen dog jag både i spelet och irl!