d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gjorde Ett Poem
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 28 2012 03:55pm
Quote (snoramej @ 28 Sep 2012 21:43)
Aha.

Jag tror att han ville visa att svenska är fulare än finska.

Also, "ö's" is not a correct sentence, we don't use apostrophes.


Möjligt, och ja angående "ö's" finnar o svenska språket fungerar inte så bra ihop :(
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Sep 29 2012 05:13am
Quote (berhemuli @ Sep 28 2012 11:55pm)
Möjligt, och ja angående "ö's" finnar o svenska språket fungerar inte så bra ihop :(


de e fint o ha en egen finna på swesub som kan förklara sånt här
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 29 2012 06:56am
Quote (Yla123 @ 29 Sep 2012 13:13)
de e fint o ha en egen finna på swesub som kan förklara sånt här


Ja, grymt skönt.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll