d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 27 September > Suck . . .
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 27 2012 10:10am
Regnar dock som fan här märkte jag nu >>
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Sep 27 2012 10:22am
Quote (eviilution @ Sep 27 2012 03:59pm)
35+ i Las Vegas. Åker om en månad ;)


arsle
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 27 2012 10:58am
Quote (eviilution @ Sep 27 2012 05:59pm)
35+ i Las Vegas. Åker om en månad ;)


Svin! Hoppas du blir förkyld och får lida! :mad:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 27 2012 12:06pm
Quote (Mabouse @ 27 Sep 2012 18:22)
arsle


Quote (Spetch @ 27 Sep 2012 18:58)
Svin! Hoppas du blir förkyld och får lida! :mad:


haha jag tror faktiskt att al qaida ska plocka Sears tower nu när matte ska åka, inte för att dom måste, enbart för att dom kan
Member
Posts: 82,424
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,834.07
Trader: Trusted
Sep 27 2012 01:21pm
Quote (SCXiao @ 27 Sep 2012 17:00)
:mellow:

Vart är detta?


Arvidsjaur. just kommit int från orienteringen också :P Sjukt tungt var de att springa, å blöt blev man!

Quote (Fil @ 27 Sep 2012 17:22)
Rätt schyst bildkvalle ändå, må jag säga!


Tagen med min Samsung Galaxy S2'a :o

Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Sep 27 2012 01:34pm
haha jag jobbar i shorts och t-shirt :) Brevärare dock, det är standard
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Sep 28 2012 04:14am
Redan snö? Vad fan..
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 28 2012 04:48am
Mys.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll