d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Köpa Bärbar Dator > Fack Aina
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,631
Joined: Jul 3 2005
Gold: 14,804.00
Sep 23 2012 05:35pm
gav 4990 för min acer :) tar iaf alla dom spelen jag spelar utan problem
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 930.63
Trader: Trusted
Sep 23 2012 11:15pm
Quote (Svartermetalisk @ 23 Sep 2012 12:49)
Konsultera Charlieone om vilken dator du absolut INTE ska köpa.

Hans burk kostar 15 lök och klarar inga spel alls


:thumbsup:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 24 2012 06:57am
Har en ASUS-G74sx. Klarar D3 & BF3 på high.

Aion Online & Heroes of Newerth på MAX.


Betalade dock ca 14000 för denna Republic of gamer laptop.

Quote (AsDrake @ Sep 23 2012 01:13pm)
runt 10k

står nog mellan en msi GE70 och en asus g55vw


Skaffa inte en g55 om du tänker lägga runt 10 papp.

Då ska du verkligen gå på något högre som en G74 eller G75 om du vill slå på riktigt bra.

This post was edited by Spetch on Sep 24 2012 06:58am
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Sep 24 2012 08:28am
Quote (Spetch @ 24 Sep 2012 13:57)
Har en ASUS-G74sx. Klarar D3 & BF3 på high.

Aion Online & Heroes of Newerth på MAX.


Betalade dock ca 14000 för denna Republic of gamer laptop.



Skaffa inte en g55 om du tänker lägga runt 10 papp.

Då ska du verkligen gå på något högre som en G74 eller G75 om du vill slå på riktigt bra.


true, lika bra att köra på det bästa
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Sep 24 2012 03:03pm
Quote (Svartermetalisk @ Sep 23 2012 12:49pm)
Konsultera Charlieone om vilken dator du absolut INTE ska köpa.

Hans burk kostar 15 lök och klarar inga spel alls


Nn flame
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 24 2012 03:24pm
Quote (Charlieone @ Sep 24 2012 10:03pm)
Nn flame


Kunde inte låta bli
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 25 2012 01:09am
köpte en g75vw förra veckan, den med nyaste grafikkortet (670m). och en ssd disk till. FYFAN vad jag är nöjd!
spetch på forumet rekommenderade den, han har förra modellen tror jag och hans kollega hade denna. eller något sånt. sen fick jag veta att en kompis till mig nyligen köpt en sån här också som även han är tvärnöjd :) måste säga att ssd-disken är jävligt viktig iaf. och i denna dator så finns det plats för 2 hhds så man kan ha 750giggarn som följer med kvar, för att spara porr och sånt på :)



This post was edited by Simon on Sep 25 2012 01:09am
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll