d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > X-factor Sverige
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 21 2012 03:38am
Quote (PlaaD @ Sep 21 2012 10:26am)
wat

Fin pugsig?




den? idk, ritade den på skoj för nåt år sen

om du skypat med ewaste så vet du att han har typ 150000000 hundar i bakgrunden som skäller 24/7
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 21 2012 03:53am
Quote (MartinS @ 21 Sep 2012 11:31)


Gillar honom inte...varje gång jag såg han på bussen när jag gick i skolan satt han och spände sig och hade solbrillor på sig typ.

Quote (dej @ 21 Sep 2012 11:38)
http://i48.tinypic.com/15zr3i8.png

den? idk, ritade den på skoj för nåt år sen

om du skypat med ewaste så vet du att han har typ 150000000 hundar i bakgrunden som skäller 24/7


Såg rätt realistisk ut ändå :P

Hahhaa fyfan vad jag hatar att skypa med folk som har ''groteska'' bakgrundsljud
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Sep 21 2012 04:33am
Quote (PlaaD @ Sep 21 2012 09:53am)
Gillar honom inte...varje gång jag såg han på bussen när jag gick i skolan satt han och spände sig och hade solbrillor på sig typ.



Såg rätt realistisk ut ändå :P

Hahhaa fyfan vad jag hatar att skypa med folk som har ''groteska'' bakgrundsljud


jo håller med^^
han är dock en duktig pt nu
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 21 2012 04:38am
Quote (MartinS @ 21 Sep 2012 11:31)


inte något vidare imo
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 21 2012 04:41am
Quote (MartinS @ 21 Sep 2012 12:33)
jo håller med^^
han är dock en duktig pt nu


Är han en PT?
Suck visar att vem som helst kan bli PT i Sverige :(
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Sep 21 2012 05:14am
Quote (PlaaD @ Sep 21 2012 10:41am)
Är han en PT?
Suck visar att vem som helst kan bli PT i Sverige :(


Jo nybliven...deep bodywork eller något

jo det känns som vem som helst kan bli vad som helst oavsett

This post was edited by MartinS on Sep 21 2012 05:14am
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 21 2012 05:22am
Quote (Spetch @ 21 Sep 2012 01:53)
Nein, Ich habt nicht


Det där är inte korrekt tyska. =(
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 21 2012 05:37am
Quote (Giraff @ 21 Sep 2012 13:22)
Det där är inte korrekt tyska. =(


HABE!
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Sep 21 2012 09:58am
har inte sett på tv since 2002. AMA?
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 21 2012 11:23am
Quote (eWaste @ Sep 21 2012 10:24am)
Sara nutti går i samma klass som mig men ingen jag pratar med ^^ det enda jag vet var. att hon gick vidare.


Nice du måste vara populär, man pratar väl fan med alla i sin klass om man inte är klassens "behind-the-flötet"
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll