d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Testamente
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 18 2012 06:03am
Quote (n1ghtm4r3 @ 17 Sep 2012 23:29)
Jag ger hellre mina besparingar till min familj :)
Men de är inte ba de som man skall fylla i :P
De är 10 sidor. De är typ om man skall ha speciell musik, militärisk begravning, om du skall ha någon soloist, osv, osv.


speciell musik måste ju typ vara 100 hours of nyan cat
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 18 2012 06:27am
buhamien rupsadi
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 18 2012 07:36am
Quote (ChingeR @ 18 Sep 2012 12:27)
buhamien rupsadi


ALDRIG !
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Sep 18 2012 08:07am
Quote (Chefen @ 17 Sep 2012 22:59)
http://www.youtube.com/watch?v=8D6yWJwxMPQ

varför inte spela in de?  ^_^


blärk sossedrägg
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Sep 18 2012 08:31am
Hört att det ska gå att ringa utomlands
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll