☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Måste Ses!
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 608
Replies: 19
Track Topic
Exzit89
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold
:
93,670.50
#11
Sep 17 2012 05:45pm
Quote (Ekaan @ Sep 17 2012 09:57pm)
hha loel den är skön bro
10/10 på första yt videon
Äntligen någon som förstår mig!
Quote (Chefen @ Sep 17 2012 10:03pm)
http://www.youtube.com/watch?v=LgJT-qLrbnw
detta är det bästa någonsin med den här killen
Pissboss3
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold
:
18,581.00
#12
Sep 17 2012 06:47pm
Hahahaa gott skratt fck jag på första videon iaf.
Rutten kille!
Exzit89
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold
:
93,670.50
#13
Sep 17 2012 06:48pm
Quote (Pissboss3 @ Sep 18 2012 12:47am)
Hahahaa gott skratt fck jag på första videon iaf.
Rutten kille!
Härligt! Synd att inte alla har lika bra humor som oss!
This post was edited by Exzit89 on Sep 17 2012 06:49pm
NR1
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
1,307.96
Trader:
Trusted
#14
Sep 17 2012 07:24pm
1an är rolig, men är den inte uppgjord?
Exzit89
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold
:
93,670.50
#15
Sep 17 2012 07:34pm
Quote (RistVaLL @ Sep 18 2012 01:24am)
1an är rolig, men är den inte uppgjord?
Jo, det märker du väll
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#16
Sep 17 2012 07:49pm
samma kille, väldigt mycket bättre, och ingen här inne behöver kommentera att den är gammal för det är jag mycket medveten om
Exzit89
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold
:
93,670.50
#17
Sep 18 2012 04:47am
Quote (Chefen @ Sep 18 2012 01:49am)
samma kille, väldigt mycket bättre, och ingen här inne behöver kommentera att den är gammal för det är jag mycket medveten om
http://www.youtube.com/watch?v=yqAoES9644M
Haha! Fast det var lite lamt när han höll upp ölen i ett glas
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#18
Sep 18 2012 07:27am
Quote (Chefen @ 18 Sep 2012 03:49)
samma kille, väldigt mycket bättre, och ingen här inne behöver kommentera att den är gammal för det är jag mycket medveten om
http://www.youtube.com/watch?v=yqAoES9644M
Old.
Exzit89
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold
:
93,670.50
#19
Sep 18 2012 11:47am
Quote (snoramej @ Sep 18 2012 01:27pm)
Old.
Hade faktiskt inte sett den
NR1
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
1,307.96
Trader:
Trusted
#20
Sep 18 2012 11:08pm
Quote (Exzit89 @ 18 Sep 2012 03:34)
Jo, det märker du väll
jojo, annars hade jag inte frågat, visst finns det idioter för allt
hade varit sjukt mkt grymmare om det inte var ett videoklipp och enbart ljudklippet.
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact