d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Måste Ses!
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Sep 17 2012 05:45pm
Quote (Ekaan @ Sep 17 2012 09:57pm)
hha loel den är skön bro
10/10 på första yt videon


Äntligen någon som förstår mig!

Quote (Chefen @ Sep 17 2012 10:03pm)
http://www.youtube.com/watch?v=LgJT-qLrbnw

detta är det bästa någonsin med den här killen


:o
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Sep 17 2012 06:47pm
Hahahaa gott skratt fck jag på första videon iaf.

Rutten kille! :D
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Sep 17 2012 06:48pm
Quote (Pissboss3 @ Sep 18 2012 12:47am)
Hahahaa gott skratt fck jag på första videon iaf.

Rutten kille! :D


Härligt! Synd att inte alla har lika bra humor som oss! :D

This post was edited by Exzit89 on Sep 17 2012 06:49pm
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Sep 17 2012 07:24pm
1an är rolig, men är den inte uppgjord?
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Sep 17 2012 07:34pm
Quote (RistVaLL @ Sep 18 2012 01:24am)
1an är rolig, men är den inte uppgjord?


Jo, det märker du väll :P
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Sep 17 2012 07:49pm
samma kille, väldigt mycket bättre, och ingen här inne behöver kommentera att den är gammal för det är jag mycket medveten om

Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Sep 18 2012 04:47am
Quote (Chefen @ Sep 18 2012 01:49am)
samma kille, väldigt mycket bättre, och ingen här inne behöver kommentera att den är gammal för det är jag mycket medveten om

http://www.youtube.com/watch?v=yqAoES9644M


Haha! Fast det var lite lamt när han höll upp ölen i ett glas :P
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 18 2012 07:27am
Quote (Chefen @ 18 Sep 2012 03:49)
samma kille, väldigt mycket bättre, och ingen här inne behöver kommentera att den är gammal för det är jag mycket medveten om

http://www.youtube.com/watch?v=yqAoES9644M


Old.
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Sep 18 2012 11:47am
Quote (snoramej @ Sep 18 2012 01:27pm)
Old.


Hade faktiskt inte sett den :P
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Sep 18 2012 11:08pm
Quote (Exzit89 @ 18 Sep 2012 03:34)
Jo, det märker du väll :P


jojo, annars hade jag inte frågat, visst finns det idioter för allt

hade varit sjukt mkt grymmare om det inte var ett videoklipp och enbart ljudklippet.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll