d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Starcraft I Globen!
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Sep 16 2012 02:38pm
Laggar dase för mig.
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Sep 16 2012 02:38pm
Quote (sturm @ Sep 16 2012 09:35pm)
mja det är inte bo3, om vortix vinner nu 2st så blir det en bo3 till, för stephano kommer med fördel från winnerbracket.


Så alltså Bo5 för vortix men Bo3 för stephano? fyfan ^^ skulle inte vilja vara vortix '-'
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Sep 16 2012 02:40pm
Quote (bomben @ 16 Sep 2012 21:38)
Så alltså Bo5 för vortix men Bo3 för stephano? fyfan ^^ skulle inte vilja vara vortix '-'


Mjo typ så kan man säg ^^ själv gillar jag inte dethär systemet så mycket men det är endå ett av dom bästa.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 16 2012 02:42pm
Dom borde slopa wb / lb och sen köra bo7 final

Detta är helt mongo

Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Sep 16 2012 02:46pm
Quote (Svartermetalisk @ 16 Sep 2012 21:42)
Dom borde slopa wb / lb och sen köra bo7 final

Detta är helt mongo


Mjo men då måste man nog ha gruppspel och inte bara lotta ut folk i brackets, och det tar så sjukt mycket längre tid att spela, då kan man inte köra en 32 spelars turnering på 2 dagar utan behöver typ en månad :P
För det du snackar om är väll det dom kör i GSL? det var alldeles förlänge sen man kollade på GSL :/
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 16 2012 02:47pm
Quote (sturm @ 16 Sep 2012 22:25)
Är baren bakom kuliserna nånstanns? har inte sett någon på streamen.


Vet inte riktigt, ser ut som den är snett framför/bakom någon stor skärm.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 16 2012 02:49pm
Quote (sturm @ Sep 16 2012 09:46pm)
Mjo men då måste man nog ha gruppspel och inte bara lotta ut folk i brackets, och det tar så sjukt mycket längre tid att spela, då kan man inte köra en 32 spelars turnering på 2 dagar utan behöver typ en månad :P
För det du snackar om är väll det dom kör i GSL? det var alldeles förlänge sen man kollade på GSL :/


Nej, det blir exakt samma sak förutom att när du torskar åker du ut, det finns inget loserbracket.

Om något kan du köra dubbelt så många spelare därför att förlorarna inte ska möta varandra.

anledningen till att dom kör såhär är för att få ut maximal mängd games av spelarna dom faktiskt drar dit.

Skulle dom köra som jag föreslog skulle det bli bättre tävling men dom skulle behöva dra dit dubbelt så många spelare för att få ut lika många timmar sc2

This post was edited by Svartermetalisk on Sep 16 2012 02:50pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 16 2012 02:51pm
Quote (Svartermetalisk @ 16 Sep 2012 22:49)
Nej, det blir exakt samma sak förutom att när du torskar åker du ut, det finns inget loserbracket.

Om något kan du köra dubbelt så många spelare därför att förlorarna inte ska möta varandra.

anledningen till att dom kör såhär är för att få ut maximal mängd games av spelarna dom faktiskt drar dit.

Skulle dom köra som jag föreslog skulle det bli bättre tävling men dom skulle behöva dra dit dubbelt så många spelare för att få ut lika många timmar sc2


Jag gillar WB/LB (inte litttle_brother.)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 16 2012 02:52pm
Quote (snoramej @ Sep 16 2012 09:51pm)
Jag gillar WB/LB (inte litttle_brother.)


Jag tycker det suger hårt just pga att finalen blir så jävla anal

2 stycken bo3's my ass
Member
Posts: 205,337
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 16 2012 02:53pm
Quote (Mikob @ 16 Sep 2012 22:38)
Laggar dase för mig.


Sänk kvaliten/ändra webbläsare/f5


e: lol gg

This post was edited by Marcusd0 on Sep 16 2012 03:00pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll