☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Tips På Bra Iphone Hörlurar? (mobil) > Ja
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1374
Replies: 30
Track Topic
heavypala
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
70.96
#11
Sep 14 2012 10:55pm
Quote (snoramej @ Sep 14 2012 08:21pm)
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=791054
Bästa ljudet jag någonsin upplevt med in-ear lurar (jag har haft många.)
Sjukt smart lösning med kabeln också, stört bra.
Bra isolering ?
Bra dunk (bas) ? Lyssnar på mycketcdunk musik just nu så
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#12
Sep 15 2012 03:39am
Quote (heavypala @ 15 Sep 2012 06:55)
Bra isolering ?
Bra dunk (bas) ? Lyssnar på mycketcdunk musik just nu så
Ja.
Ja.
Köp dom.
Charlieone
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold
:
47.00
#13
Sep 15 2012 03:45am
Quote (heavypala @ Sep 15 2012 06:55am)
Bra isolering ?
Bra dunk (bas) ? Lyssnar på mycketcdunk musik just nu så
nja.
ja.
prisvärda
heavypala
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
70.96
#14
Sep 15 2012 12:56pm
Quote (Charlieone @ Sep 15 2012 09:45am)
nja.
ja.
prisvärda
Jag vill ha hörlurar så man kan ha hur hög som helst, utan att det hörs utåt ;/
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#15
Sep 15 2012 01:25pm
Quote (heavypala @ 15 Sep 2012 20:56)
Jag vill ha hörlurar så man kan ha hur hög som helst, utan att det hörs utåt ;/
Det kan du.
KÖP DOM BARA.
UGHHHHH
Det är de bästa, de mest prisvärda lurarna du kan köpa.
KÖP
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#16
Sep 15 2012 01:33pm
Quote (snoramej @ Sep 15 2012 08:25pm)
Det kan du.
KÖP DOM BARA.
UGHHHHH
Det är de bästa, de mest prisvärda lurarna du kan köpa.
KÖP
luls
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#17
Sep 15 2012 01:39pm
Quote (Svartermetalisk @ 15 Sep 2012 21:33)
luls
KÖP
Ost
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold
:
13.90
#18
Sep 15 2012 01:41pm
Dock kommer du inte kunna gå med dom (in-ear jays), för att sladden kommer skapa en massa äckligt ljud då.
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#19
Sep 15 2012 01:42pm
Quote (Ost @ 15 Sep 2012 21:41)
Dock kommer du inte kunna gå med dom (in-ear jays), för att sladden kommer skapa en massa äckligt ljud då.
Jag vet inte hur du har kabeln men jag har inga problem med det.
heavypala
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
70.96
#20
Sep 15 2012 01:43pm
Quote (Ost @ Sep 15 2012 07:41pm)
Dock kommer du inte kunna gå med dom (in-ear jays), för att sladden kommer skapa en massa äckligt ljud då.
ute å går mycket med hunden,
?:O
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact