d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tips På Bra Iphone Hörlurar? (mobil) > Ja
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Sep 14 2012 10:55pm
Quote (snoramej @ Sep 14 2012 08:21pm)
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=791054

Bästa ljudet jag någonsin upplevt med in-ear lurar (jag har haft många.)

Sjukt smart lösning med kabeln också, stört bra.


Bra isolering ?

Bra dunk (bas) ? Lyssnar på mycketcdunk musik just nu så
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 15 2012 03:39am
Quote (heavypala @ 15 Sep 2012 06:55)
Bra isolering ?

Bra dunk (bas) ? Lyssnar på mycketcdunk musik just nu så


Ja.

Ja.

Köp dom.
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Sep 15 2012 03:45am
Quote (heavypala @ Sep 15 2012 06:55am)
Bra isolering ?

Bra dunk (bas) ? Lyssnar på mycketcdunk musik just nu så


nja.

ja.

prisvärda
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Sep 15 2012 12:56pm
Quote (Charlieone @ Sep 15 2012 09:45am)
nja.

ja.

prisvärda


Jag vill ha hörlurar så man kan ha hur hög som helst, utan att det hörs utåt ;/
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 15 2012 01:25pm
Quote (heavypala @ 15 Sep 2012 20:56)
Jag vill ha hörlurar så man kan ha hur hög som helst, utan att det hörs utåt ;/


Det kan du.

KÖP DOM BARA.

UGHHHHH

Det är de bästa, de mest prisvärda lurarna du kan köpa.

KÖP
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 15 2012 01:33pm
Quote (snoramej @ Sep 15 2012 08:25pm)
Det kan du.

KÖP DOM BARA.

UGHHHHH

Det är de bästa, de mest prisvärda lurarna du kan köpa.

KÖP


luls

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 15 2012 01:39pm
Quote (Svartermetalisk @ 15 Sep 2012 21:33)
luls


KÖP
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Sep 15 2012 01:41pm
Dock kommer du inte kunna gå med dom (in-ear jays), för att sladden kommer skapa en massa äckligt ljud då.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 15 2012 01:42pm
Quote (Ost @ 15 Sep 2012 21:41)
Dock kommer du inte kunna gå med dom (in-ear jays), för att sladden kommer skapa en massa äckligt ljud då.


Jag vet inte hur du har kabeln men jag har inga problem med det.
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Sep 15 2012 01:43pm
Quote (Ost @ Sep 15 2012 07:41pm)
Dock kommer du inte kunna gå med dom (in-ear jays), för att sladden kommer skapa en massa äckligt ljud då.


ute å går mycket med hunden,

?:O
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll