d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ny Säsong..
Prev123412Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Sep 13 2012 11:58am
bruce willis film!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 13 2012 12:07pm
glor på timrå-AIK, märks att AIK inte har alls samma lugn i laget iår. Timrå slängde in 1-0 nyss också.. Tror det kommer ta minst 5matcher innan vi är igång.. Oerhört mycket slarv och felpass.

Idag vill jag dock att, luleå, SAIK (5-0 atm) och brynäs vinner.. då jag har en del bets på dessa..

This post was edited by berhemuli on Sep 13 2012 12:09pm
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Sep 13 2012 12:15pm
Kan man se matcher online någonstans?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 13 2012 12:19pm
Quote (SCXiao @ 13 Sep 2012 20:15)
Kan man  se matcher online någonstans?


csports.se ^^ vill du inte betala så kan du ju glo på din wrestling du.






e: makta gz 1-1 hv

This post was edited by berhemuli on Sep 13 2012 12:19pm
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 13 2012 12:21pm
SEL håller så jävla låg klass och de stora rinkarna förstör bara

tacka vet jag NHL

Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 13 2012 12:23pm
Quote (berhemuli @ 13 Sep 2012 19:19)
csports.se ^^ vill du inte betala så kan du ju glo på din wrestling du.






e: makta gz 1-1 hv


Was ez!

Edit: Skulle inte ha skrivit något.. 2-1 bara sekunden senare :lol:

This post was edited by Makta on Sep 13 2012 12:24pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 13 2012 12:23pm
Quote (dej @ 13 Sep 2012 20:21)
SEL håller så jävla låg klass och de stora rinkarna förstör bara

tacka vet jag NHL


Känns att jag hört denna nu varje gång ES drar igång från dig ^^
Kollar ju som bekant inte elitserien för nån superhockey, utan av andra anledningar så det funkar för mig
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 13 2012 12:25pm
Quote (berhemuli @ 13 Sep 2012 20:23)
Känns att jag hört denna nu varje gång ES drar igång från dig ^^
Kollar ju som bekant inte elitserien för nån superhockey, utan av andra anledningar så det funkar för mig


Håller med här, dej är alltid super emo
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Sep 13 2012 12:30pm
Quote (berhemuli @ Sep 13 2012 08:07pm)
märks att AIK inte har alls samma lugn i laget iår.


Tack och lov för fotbollen!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 13 2012 12:34pm
Quote (ReloadMaster @ 13 Sep 2012 20:30)
Tack och lov för fotbollen!


Tack o lov för både hockeyn o fotbollen! EN jävla massa matcher hela tiden :D Och fotbollen ångar på som fan, kan bli en bra höst.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123412Next
Add Reply New Topic New Poll