d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Iphone 5
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 12 2012 01:59pm
Quote (Snigelfis @ 12 Sep 2012 20:25)
Jag hade mina aningar om att Iphone 5 inte skulle komma med så värst mycket nytt.

Var det något banbrytande dom introducerade med 5:an?


Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start!
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 12 2012 02:04pm
[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

[QUOTE=Fil,Sep 12 2012 08:59pm]Ja, den nya modellen kommer med sprucket glas, så du slipper oroa dig för att tappa telefonen från start![/QUOTE]

Filception q
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 12 2012 02:05pm
Quote (PhearCIII @ 12 Sep 2012 22:04)

Filception q


Wat

umad

This post was edited by Fil on Sep 12 2012 02:05pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll