d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > En Fråga Här > Behöver Lite Hjälp
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 10 2012 08:45am
säg till sen vilken låt om du nu kommer på den :)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 10 2012 08:49am
Quote (PhearCIII @ 10 Sep 2012 16:28)
Sa inte du att S2 var bättre än iPhone, hur kunde den då gå sönder 8||||||||||


them logics :D




Quote (AsDrake @ 10 Sep 2012 16:38)
in på deras sida kolla spellista för dagen


fanns/hitta inte ju.


Quote (Intenso8 @ 10 Sep 2012 16:45)
säg till sen vilken låt om du nu kommer på den :)


adå, kollar spotify nu.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Sep 10 2012 08:50am
mest låtar spelad på rix:

Gotye - Somebody That I Used To Know
Ivi Adamou - La La Love
Norlie & Kkv - Där Jag Hänger Min Hatt
Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe
Laleh - Some Die Young
Pink - Blow Me (One Last Kiss)
Fun - Some Nights
Linnea Henriksson - Lyckligare Nu
Agnes - One Last Time
Darin - Nobody Knows
Nickelback - Lullaby
David Lindgren - Shout It Out
Panetoz - Dansa Pausa
Maroon 5 - Moves Like Jagger
Loreen - Euphoria
Fun - We Are Young
Stiftelsen - Vart Jag Än Går
Takida - You Learn
Timbuktu - Flickan Och Kråkan
Tone Damli - Imagine
Danny - Amazing
Stooshe - Black Heart
Maroon 5 - One More Night
Michel Tel - Ai Se Eu Te Pego
Frida Amundsen - Closer
Train - Drive By
Moa Lignell - Whatever They Do
Owl City - Good Time
Olly Murs - Heart Skips A Beat
Jennifer Lopez - Dance Again

E: antar att du sett detta redan om du kollat deras sida

This post was edited by AsDrake on Sep 10 2012 08:53am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 10 2012 09:17am
tack för hjälpen alla, speciellt Intenso8.

Tyckte min beskrivning var ganska bra med tanke på hur lite jag hörde av den! :)
Helt okej låt, epic win intstrumentala biten.

Hittade precis:



00:56 typ

This post was edited by Litttle_Brother on Sep 10 2012 09:20am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 11 2012 12:41am
Quote (Litttle_Brother @ 10 Sep 2012 17:17)
tack för hjälpen alla, speciellt Intenso8.

Tyckte min beskrivning var ganska bra med tanke på hur lite jag hörde av den! :)
Helt okej låt, epic win intstrumentala biten.

Hittade precis:

http://www.youtube.com/watch?v=JjcE8d197N0

00:56 typ


omfg den är så jävla värdelös och den bevisar ÄNNU än gång att vilken skitlåt som helst kan bli en världshit :wallbash:
allt man behöver är en refräng som vem som helst kan sjunga med i
den kan ju inte ens ha varit svår att kommit på eller göra heller

This post was edited by Simon on Sep 11 2012 12:42am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 11 2012 01:11am
Quote (Litttle_Brother @ 10 Sep 2012 17:17)
tack för hjälpen alla, speciellt Intenso8.

Tyckte min beskrivning var ganska bra med tanke på hur lite jag hörde av den! :)
Helt okej låt, epic win intstrumentala biten.

Hittade precis:

http://www.youtube.com/watch?v=JjcE8d197N0

00:56 typ


...........
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 11 2012 01:14am
Quote (Simon @ Sep 11 2012 07:41am)
omfg den är så jävla värdelös och den bevisar ÄNNU än gång att vilken skitlåt som helst kan bli en världshit  :wallbash:
allt man behöver är en refräng som vem som helst kan sjunga med i
den kan ju inte ens ha varit svår att kommit på eller göra heller


Definitionen av en värdshit är att den är värdelös, kvalitetsmusik är för smalt för att kunna spelas på radio

Det kommer aldrig finnas en värdshit som inte är full retard

This post was edited by Svartermetalisk on Sep 11 2012 01:14am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 11 2012 01:50am
Quote (Svartermetalisk @ 11 Sep 2012 09:14)
Definitionen av en värdshit är att den är värdelös, kvalitetsmusik är för smalt för att kunna spelas på radio

Det kommer aldrig finnas en värdshit som inte är full retard


Låten passar perfa till "hits for kids".. Inte min tekopp direkt :r
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 11 2012 05:09am
Quote (Litttle_Brother @ 10 Sep 2012 17:17)
tack för hjälpen alla, speciellt Intenso8.

Tyckte min beskrivning var ganska bra med tanke på hur lite jag hörde av den! :)
Helt okej låt, epic win intstrumentala biten.

Hittade precis:

http://www.youtube.com/watch?v=JjcE8d197N0

00:56 typ


blev sjukt besviken...
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Sep 11 2012 05:43am
TAKATA!!!!!!!!!!!!!!!!

Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll