d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Letar Filmer > Där Dem "onda" Vinner
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Sep 8 2012 03:28pm
high school musical 3
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 8 2012 03:30pm
Quote (ownyaah @ Sep 8 2012 10:28pm)
high school musical 3


:D

Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Sep 8 2012 04:59pm
dat spoiler :O
fan vad bm!
Member
Posts: 82,424
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,849.27
Trader: Trusted
Sep 8 2012 05:46pm
Quote (enterman @ 8 Sep 2012 14:05)
Söker filmerna med lite alternativa slut där med "onda" vinner som typ cabin in the woods

ge gärna förslag på alla genrers men helst skräck :)

Tackar :)


Såg den tidigare ikväll :P
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Sep 9 2012 07:52am
Quote (c00kie_m0nster @ 8 Sep 2012 17:29)
detta, tyvm för spoilers


hela denna tråd är spoilers så ingen ide att läsa direkt ^^,
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 9 2012 08:43am
99% av alla ww2 filmer..





























































:lol:
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Sep 9 2012 09:00am
Quote (enterman @ Sep 8 2012 12:05pm)
Söker filmerna med lite alternativa slut där med "onda" vinner som typ cabin in the woods

ge gärna förslag på alla genrers men helst skräck :)

Tackar :)


Tack. Du förstörde precis min kvällsfilm..

Quote (dej @ Sep 8 2012 12:06pm)
ishockey i vinter-os 64, 68, 72, 76, 84


:rofl:

Quote (Makta @ Sep 9 2012 02:43pm)
99% av alla ww2 filmer..





























































:lol:


:rofl:

Fast inte i Valkyria och Hitler: The Rise of Evil :)

Dead Silence är en film jag såg i förrgår. Helt okej och där vinner det onda :)

This post was edited by Exzit89 on Sep 9 2012 09:26am
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Sep 9 2012 10:07am
Quote (Makta @ Sep 9 2012 04:43pm)
99% av alla ww2 filmer..





























































:lol:


hahaha, så jävla gött o se..
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 9 2012 10:20am
Quote (Exzit89 @ 9 Sep 2012 16:00)
Tack. Du förstörde precis min kvällsfilm..



:rofl:



:rofl:

Fast inte i Valkyria och Hitler: The Rise of Evil :)

Dead Silence är en film jag såg i förrgår. Helt okej och där vinner det onda :)


Tröttnade efter 1/5 av valkyre.. :angry:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 9 2012 12:09pm
Sagan Om Ringen!!!

Helt tvärtom, men de är tvärtom man vill ha :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll