Quote (Fil @ Sep 5 2012 02:24pm)
Lidl's gillar jag! Den som är utblandad med hälften(ish) yoghurt är len i käften nått jävulskt! Den kan jag äta rakt upp och ner, det är njutning i kvarg-form! 9/10!!!!
Keso är hur fint som helst, röstade på det! En period åt jag keso med lite jordgubbssylt, då brukade jag låtsas att det var ris a la malta jag åt.. Provade med kanel och socker en gång, grät nästan så vidrigt det var!
Kom precis hem från lidl, köpte 2 kg av deras fettfria, såg att dom hade kvarg yoghurt eller något men våga ej testa
