d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Diablo 2 Eller Diablo 3?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 4 2012 12:23pm
Helt ok

pvp kommer bli mediokert
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Sep 4 2012 12:28pm
vs

This post was edited by snigelfis on Sep 4 2012 12:29pm
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Sep 4 2012 12:31pm
Var kul att köra ut normal
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 4 2012 12:41pm
Quote (Liquicity @ 4 Sep 2012 19:44)
Ja... Då blir det väl att vänta tills det har kommit lite updates!
Håller mig till Diablo 2 än så länge  :thumbsup:

Ös på med mer feedback till spelet ifall ni har, vill gärna höra positiva saker! (Ifall det finns några...)
Grafiken behövs ju inte diskuteras, då det är rätt uppenbart att den är bättre på Diablo 3!


AH är kul, om man använder kines är det säkert kul och bli rik.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 4 2012 12:45pm
Diablo3 floppa hårt


Quote (snigelfis @ Sep 4 2012 08:28pm)


:drool: Ith... Good old fucking times :D

This post was edited by Spetch on Sep 4 2012 12:46pm
Member
Posts: 43,619
Joined: Jan 6 2012
Gold: 72.09
Sep 4 2012 01:21pm
Quote (snigelfis @ Sep 4 2012 07:28pm)


Finns det några "matrix" items kvar i d2? :o
Quote (Spetch @ Sep 4 2012 07:45pm)
Diablo3 floppa

Trist... Såg riktigt mycket fram emot det!
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Sep 4 2012 01:22pm
Quote (Liquicity @ Sep 4 2012 08:21pm)
Finns det några "matrix" items kvar i d2? :o

Trist... Såg riktigt mycket fram emot det!


Hybrids flying around everywhere.
Member
Posts: 43,619
Joined: Jan 6 2012
Gold: 72.09
Sep 4 2012 01:25pm
Jo äger ju själv ett par hybrids. :)
Fast nu syftar jag på ith items ;)
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Sep 4 2012 01:46pm
rmah gör faktiskt att jag fortsätter med spelet.
PVP kommer ju en vacker dag!
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Sep 4 2012 01:57pm
Quote (Spetch @ Sep 4 2012 07:45pm)
Diablo3 floppa hårt




:drool: Ith... Good old fucking times :D


Kommer ihåg när jag började lira d2 på battlenet sprang man runt med ITH vapen samt körde bloodruns / cowruns

Men under vilken patch / år vad detta? Det måste ha varit tidigt runt 2004?
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll