Ja... Då blir det väl att vänta tills det har kommit lite updates!
Håller mig till Diablo 2 än så länge
Ös på med mer feedback till spelet ifall ni har, vill gärna höra positiva saker! (Ifall det finns några...)
Grafiken behövs ju inte diskuteras, då det är rätt uppenbart att den är bättre på Diablo 3!
AH är kul, om man använder kines är det säkert kul och bli rik.