d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > överaskning Va?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Sep 22 2012 01:23am
nikotinberoende händer oss alla ^^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 22 2012 03:16am
Quote (Coldswede @ 22 Sep 2012 09:23)
nikotinberoende händer oss alla ^^


de bump'd
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 22 2012 03:20am
Det är oftast inget problem att röka bil/inomhus någon gång sådär. Rökte ganska ofta i fönstret förut och ventilerar man bara ordentligt så luktar det inget efter en stund samma sak gäller med bil och där är det viktigt att man kastar ut ciggn annars kommer det lukta fan.
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Sep 22 2012 06:04am
Gillar när folk sitter och röker i en bil för flera hundra tusen ^^
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 22 2012 06:08am
Quote (Coldswede @ 22 Sep 2012 09:23)
nikotinberoende händer oss alla ^^


Ja, alla.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 22 2012 06:10am
Ingen upptäckte att han försökte vara rolig när han skrev överaskning?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 22 2012 06:19am
Quote (Fil @ 22 Sep 2012 14:10)
Ingen upptäckte att han försökte vara rolig när han skrev överaskning?


??? menar du att man skulle läst överraskning :P ?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 22 2012 06:20am
Quote (Intenso8 @ 22 Sep 2012 14:19)
??? menar du att man skulle läst överraskning :P ?


Ah, han gjorde den här tråden typ två minuter efter jag gjort min där jag skrev överaskning (med ett r för lite alltså) för att vara rolig.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Sep 22 2012 04:57pm
Quote (Fil @ 22 Sep 2012 14:10)
Ingen upptäckte att han försökte vara rolig när han skrev överaskning?

LOL! STÄMMER JUI PERFEKT!
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll