Quote (PhearCIII @ 4 Sep 2012 15:49)
Tycker inte att en mus jag betalade 300kr för, för 4 år sen som hållit sen dess, är speciellt överhajpad faktiskt, jämför det med Razers och Steelseries priser på dom pissiga plastmusarna
Quote (Fil @ 4 Sep 2012 15:56)
Logitech >
Hade en mx310, den höll så länge så den var helt vit på vänster musknapp, precis där jag höll pekfingret! All färg hade släppt!
Var tvungen att köpa en mx510 efter den, som jag fortfarande har, kommer vara ledsen när den dör om eventuella 5 år

Underbar ergonomi, enormt bra spelmöss, vad är hypen i det?
Överhajpad betyder väl ändå inte icke prisvärd? Jag tolkar då det som överskattad, folk tycker den är bättre än vad den egentligen är.
Jag har aldrig gillat Logitech och min SS funkar perfekt sen dag 1