d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skatez Till Datormöss
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 4 2012 07:45am
det enda najsa med steelseries är deras qck musmattor :P allt annat är bajs.

musmatta : qck
mus : qpad om-75
tangentbord : saitek cyborg v4
headset : sennheiser pc330


KÖP TYGMATTA JOEU

This post was edited by ChingeR on Sep 4 2012 07:45am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 4 2012 07:45am
Quote (PhearCIII @ 4 Sep 2012 12:27)
Steelseries.. Razer.. All denna skit som är oduglig

Tangentbord: Corsair K90
Mus: Logitech MX518
Headset: Steelseries V2 Diablo III Edit

Gissa vilket jag är mest missnöjd med..?

ALDRIG mer Steelseries, överhajpat märke med jävla plastsaker som är bortom allt vad kvalité betyder.
Ljudet i dessa lurar för 1200kr är verkligen uruselt, mina Fatal1ty för 400 var mycket bättre.

Iaf, köp en Logitech MX518, du kommer inte bli missnöjd


Min SteelSeries-mus har aldrig fallerat, sjukt bra.

Logitech är överskattat om något :p

MX518 är även världens mest "överhajpade" mus efter microsoft 3.0
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 4 2012 07:49am
Quote (snoramej @ Sep 4 2012 02:45pm)
Min SteelSeries-mus har aldrig fallerat, sjukt bra.

Logitech är överskattat om något :p

MX518 är även världens mest "överhajpade" mus efter microsoft 3.0


Tycker inte att en mus jag betalade 300kr för, för 4 år sen som hållit sen dess, är speciellt överhajpad faktiskt, jämför det med Razers och Steelseries priser på dom pissiga plastmusarna
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 4 2012 07:56am
Quote (snoramej @ 4 Sep 2012 15:45)
Min SteelSeries-mus har aldrig fallerat, sjukt bra.

Logitech är överskattat om något :p

MX518 är även världens mest "överhajpade" mus efter microsoft 3.0


Logitech >

Hade en mx310, den höll så länge så den var helt vit på vänster musknapp, precis där jag höll pekfingret! All färg hade släppt!
Var tvungen att köpa en mx510 efter den, som jag fortfarande har, kommer vara ledsen när den dör om eventuella 5 år :cry:

Underbar ergonomi, enormt bra spelmöss, vad är hypen i det?

This post was edited by Fil on Sep 4 2012 07:57am
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
Sep 4 2012 08:00am
Quote (PhearCIII @ 4 Sep 2012 12:27)
Steelseries.. Razer.. All denna skit som är oduglig

Tangentbord: Corsair K90
Mus: Logitech MX518
Headset: Steelseries V2 Diablo III Edit

Gissa vilket jag är mest missnöjd med..?

ALDRIG mer Steelseries, överhajpat märke med jävla plastsaker som är bortom allt vad kvalité betyder.
Ljudet i dessa lurar för 1200kr är verkligen uruselt, mina Fatal1ty för 400 var mycket bättre.

Iaf, köp en Logitech MX518, du kommer inte bli missnöjd


Yee, mx518 finns ej längre (eller görs ej längre)
nu heter den g400 (exakt kopia) förutom att den är lite bättre
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 4 2012 08:02am
Quote (RistVaLL @ Sep 4 2012 03:00pm)
Yee, mx518 finns ej längre (eller görs ej längre)
nu heter den g400 (exakt kopia) förutom att den är lite bättre


G400 hette uppföljaren ja, köpte en sådan i samband med ny skärm någon gång i vintras, men innan det en MX518 sen Juni 2007 :)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Sep 4 2012 08:23am
Quote (Fil @ 4 Sep 2012 15:56)
Logitech >

Hade en mx310, den höll så länge så den var helt vit på vänster musknapp, precis där jag höll pekfingret! All färg hade släppt!
Var tvungen att köpa en mx510 efter den, som jag fortfarande har, kommer vara ledsen när den dör om eventuella 5 år :cry:

Underbar ergonomi, enormt bra spelmöss, vad är hypen i det?


har också en mx518, har haft min i lite över 6 år nu, och den fungerar fortfarande, ser inget skäl till att byta heller.
galet starka råttor.

This post was edited by Nickeee on Sep 4 2012 08:23am
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
Sep 4 2012 08:25am
jag har varit troget logitech fan när det gäller möss

kört mx518 sedan den kom ut, innan dess 510, innan dess 310
:D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 4 2012 08:28am
Quote (PhearCIII @ 4 Sep 2012 15:49)
Tycker inte att en mus jag betalade 300kr för, för 4 år sen som hållit sen dess, är speciellt överhajpad faktiskt, jämför det med Razers och Steelseries priser på dom pissiga plastmusarna


Quote (Fil @ 4 Sep 2012 15:56)
Logitech >

Hade en mx310, den höll så länge så den var helt vit på vänster musknapp, precis där jag höll pekfingret! All färg hade släppt!
Var tvungen att köpa en mx510 efter den, som jag fortfarande har, kommer vara ledsen när den dör om eventuella 5 år :cry:

Underbar ergonomi, enormt bra spelmöss, vad är hypen i det?



Överhajpad betyder väl ändå inte icke prisvärd? Jag tolkar då det som överskattad, folk tycker den är bättre än vad den egentligen är.

Jag har aldrig gillat Logitech och min SS funkar perfekt sen dag 1
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
Sep 4 2012 08:37am
Quote (snoramej @ 4 Sep 2012 16:28)
Överhajpad betyder väl ändå inte icke prisvärd? Jag tolkar då det som överskattad, folk tycker den är bättre än vad den egentligen är.

Jag har aldrig gillat Logitech och min SS funkar perfekt sen dag 1


hur kan logitechs vara överskattade?
den är dubbelt så billig som alla andra möss,
den är minst like bra i dps osv osv
tål skjut mkt stryk
bästa ergonomin

hmm, jadu.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll