d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Helt Klart Värt Bold > Luleås Stolthet.
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Sep 6 2012 11:31am
Han är väl rätt duktig, men texten känns lite gay..
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 6 2012 11:36am
Quote (Pissboss3 @ 6 Sep 2012 19:31)
Han är väl rätt duktig, men texten känns lite gay..


Hur... Kan du tycka att han är duktig?
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Sep 6 2012 12:01pm
Quote (snoramej @ Sep 6 2012 06:36pm)
Hur... Kan du tycka att han är duktig?


This

Han ser också ut att vara grovt inavlad
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 6 2012 12:02pm
lyssnade ej
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 6 2012 12:05pm
Quote (CraZeeY @ 6 Sep 2012 20:01)
This

Han ser också ut att vara grovt inavlad


Typiskt norrlänningar.

Amidoingitright?

This post was edited by snoramej on Sep 6 2012 12:05pm
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Sep 6 2012 01:01pm
mmm snygga moves.
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Sep 6 2012 02:28pm
Quote (snoramej @ 6 Sep 2012 09:36)
Hur... Kan du tycka att han är duktig?


edit: kollade andra låten, glöm det jag skrev.

lol

This post was edited by Pissboss3 on Sep 6 2012 02:30pm
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Sep 6 2012 03:42pm
vilket jävla produktionsvärde.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 6 2012 04:11pm
Snubben i svart vid 01:33 vinner alla mina internetz

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 6 2012 04:13pm
Quote (Svartermetalisk @ 7 Sep 2012 00:11)
Snubben i svart vid 01:33 vinner alla mina internetz

http://i46.tinypic.com/mloyz6.jpg


Hahahaha ja. Han är störtskön ju!
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll