d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev123436Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Aug 31 2012 11:59am
Quote (snoramej @ 31 Aug 2012 19:50)
Jag ska dit med 16 andra personer :p


skolan?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 31 2012 12:01pm
Quote (Jewhannes @ 31 Aug 2012 19:59)
skolan?


Klanen?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 31 2012 12:03pm
Quote (Svartermetalisk @ 31 Aug 2012 19:57)
iso pics senare B)


Ska försöka komma ihåg det ;)

Quote (Jewhannes @ 31 Aug 2012 19:59)
skolan?


Nej, 6 pers från klassen, resten är kompisars kompisar och kompisars kompisars kompisar.

Vi ska försöka få alla på samma rad (D-hallen).
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 31 2012 12:24pm
kanske åker dit, ej säker än :P

då vill man ju dock vara ett gäng
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 31 2012 12:26pm
Quote (ChingeR @ 31 Aug 2012 20:24)
kanske åker dit, ej säker än :P

då vill man ju dock vara ett gäng


Du kan ju alltid samboka med oss, vi blir 17 personer, finns lite platser kvar i våran rad :D
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Aug 31 2012 02:38pm
Quote (Exzit89 @ Aug 31 2012 05:27pm)
Vilka ska dit? :)

Ska troligtvis jobba där i år :P


DH har blivit ett fjorits mecka.. :mad:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 31 2012 02:40pm
Quote (bomben @ Aug 31 2012 09:38pm)
DH har blivit ett fjorits mecka..  :mad:


Det är bara du som blivit äldre :P

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 31 2012 02:41pm
Quote (Svartermetalisk @ 31 Aug 2012 22:40)
Det är bara du som blivit äldre :P


Tror det också :P
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 31 2012 03:13pm
Quote (Svartermetalisk @ 31 Aug 2012 22:40)
Det är bara du som blivit äldre :P


Yep, dis.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 31 2012 04:35pm
Åker dit för CS:GO och HoN. Vi får dra en jsp träff.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123436Next
Add Reply New Topic New Poll