d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Våran Vincent !
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Aug 30 2012 10:04am
Quote (Intenso8 @ Aug 30 2012 04:54pm)
vart bor hans brevlåda ?


vill du ligga eller
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 30 2012 10:12am
Quote (ReloadMaster @ 30 Aug 2012 18:04)
vill du ligga eller


var sugen på flaskan han håller i handen bara :(
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Aug 31 2012 01:38am
Quote (Intenso8 @ 30 Aug 2012 16:12)
var sugen på flaskan han håller i handen bara :(


Säkerligen inte han som betalat.

Han är skriven och bor(bodde) på sin pappas adress: Repslagargatan 8 lgh 1002, 724 60 Västerås. Men som jag såg igår så ska han flytta hem till sin tjej? Men detta är jag inte helt 200 på.

Jag själv bor bredvid skrapan om du vill kissa på min port.

This post was edited by eviilution on Aug 31 2012 01:38am
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold: 110.01
Warn: 30%
Aug 31 2012 01:41am
En mapp en med en app i, nödvändigt.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 31 2012 02:29am
Quote (eviilution @ 31 Aug 2012 09:38)
Säkerligen inte han som betalat.

Han är skriven och bor(bodde) på sin pappas adress: Repslagargatan 8 lgh 1002, 724 60 Västerås. Men som jag såg igår så ska han flytta hem till sin tjej? Men detta är jag inte helt 200 på.

Jag själv bor bredvid skrapan om du vill kissa på min port.


B) kommer om 15 timmar keke ?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Aug 31 2012 04:46am
Quote (Intenso8 @ 31 Aug 2012 08:29)
B) kommer om 15 timmar keke ?


u do so, jag har sprit hemma.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll