Quote (Bossolv @ 30 Aug 2012 13:35)
Vet du vad? vår lärare suger pung, alla lärare suger pung, och jag her redan planer på att bli städare på mcdonalds.
Våra lärare var likadana, därav blev det i princip bara spelande på lektioner för mig med ^^ Borde nog egentligen bytt skola eller pluggat mer själv.. Men men som man bäddar får man ligga ^^ Jag ångrar iofs inte att jag hamnade på mitt jobb då jag trivs.
Du bör hellre sikta dig på att jobba lager än städare på donken.
