d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fått Mac I Skolan, Behöver Tips På Spel. > Tpb är Blockat.
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold: 110.01
Warn: 30%
Aug 30 2012 05:35am
Quote (berhemuli @ Aug 30 2012 01:29pm)
Lyssna på lektionen istället pojk! Annars hamnar du på ica eller blir spärrvakt.


Vet du vad? vår lärare suger pung, alla lärare suger pung, och jag her redan planer på att bli städare på mcdonalds.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 30 2012 05:43am
Quote (Bossolv @ 30 Aug 2012 13:35)
Vet du vad? vår lärare suger pung, alla lärare suger pung, och jag her redan planer på att bli städare på mcdonalds.


Våra lärare var likadana, därav blev det i princip bara spelande på lektioner för mig med ^^ Borde nog egentligen bytt skola eller pluggat mer själv.. Men men som man bäddar får man ligga ^^ Jag ångrar iofs inte att jag hamnade på mitt jobb då jag trivs.

Du bör hellre sikta dig på att jobba lager än städare på donken. :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 30 2012 05:47am
Quote (Bossolv @ Aug 30 2012 12:35pm)
Vet du vad? vår lärare suger pung, alla lärare suger pung, och jag her redan planer på att bli städare på mcdonalds.


Om din lärare suger pung får du anstränga dig dubbelt så mycket för att lära dig någonting.

Antingen får du skiten gjord eller så får du den inte gjord, ursäkter har du inget för.
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Aug 30 2012 05:48am
Köp en kortlek och spela med dina polare ist.
Enklare och mer socialt!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 30 2012 05:48am
ÅH NEJ.

AFK NU BARA DÄRFÖR!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 30 2012 05:49am
Quote (berhemuli @ 30 Aug 2012 13:43)
Våra lärare var likadana, därav blev det i princip bara spelande på lektioner för mig med ^^ Borde nog egentligen bytt skola eller pluggat mer själv.. Men men som man bäddar får man ligga ^^  Jag ångrar iofs inte att jag hamnade på mitt jobb då jag trivs.

Du bör hellre sikta dig på att jobba lager än städare på donken. :D


lager kräver dock för det mesta truckkort

bättre att satsa på typ grovis dvs om han bor i stockholm :)
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Aug 30 2012 06:34am
fixa en virtuell maskin där du kör elma eller vafan som helst som inte "kräver" så mkt i grafikväg

annars x-moto

This post was edited by Jewhannes on Aug 30 2012 06:35am
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Aug 30 2012 07:56am
Quote (Bossolv @ 30 Aug 2012 12:36)
En mac är inte värt, om du inte är blonding som bara är inne på facebook om du får den för 20 kr


Quote (AsDrake @ 30 Aug 2012 12:43)
säger du för att du är FATTIG


Quote (Bossolv @ 30 Aug 2012 12:46)
Sitter på en mac just nu.


Fått datorer i skolan

This post was edited by Chefen on Aug 30 2012 07:57am
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold: 110.01
Warn: 30%
Aug 30 2012 08:07am
Quote (Chefen @ Aug 30 2012 03:56pm)
Fått datorer i skolan


En mac är inte värt.

Jag är fan inte fattig, jag bor i Danderyd.

Ska jag alltså säga nej till en gratis dator?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 30 2012 08:31am
Quote (Bossolv @ Aug 30 2012 03:07pm)
En mac är inte värt.

Jag är fan inte fattig, jag bor i Danderyd.

Ska jag alltså säga nej till en gratis dator?


Shit bor du i danderyd, kan jag få din autograf?

Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll