d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > The Typical Failed Stekare > Wtf
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Aug 28 2012 11:32am
Quote (Makta @ Aug 28 2012 05:15pm)
Så avslöjar du den största mystiken på Swesub ditt jävla as!? :angry:


Ne fyfan, nu ska han plågas, Simon!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 28 2012 11:45am
Quote (PlaaD @ 28 Aug 2012 17:43)
fix'd


Tack.

Quote (Simon @ 28 Aug 2012 17:51)
det är inte ekaan på bilden lol


KÄFTEN :ANGRY:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 29 2012 02:55am
det var inte trophy på hans bilder heller :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll