Quote (Yla123 @ Aug 27 2012 07:30pm)
haw do i reeeech dees kiidz
genom att förstå vilken nivå barnen ligger på, intressera sig för deras intressen och gör uppgifter som de kan relatera till.
Quote (umade @ Aug 27 2012 07:31pm)
strong troll
Hade gårdagens ungdomar lika mycket dom kunde göra hemma? Nä
Har varje ungdom en dator hemma som dom sitter och slösurfar/spelar på? Ja
Jag har alltid fått bra med tips av mina lärare på vad jag ska förbättra, jag förstår inte varför du sitter och säger att svensk skola är dålig bara för att du gått på ett par skolor som haft några kassa lärare.
hur många skolor har du gått i?

vad gjorde gårdagens ungdom istället? de hade hyss för sig. de spelade d&d, de läste böcker, de gjorde annat. de var ute.
det finns hur mycket forskning som helst på att den svenska skolan är på väg neråt
This post was edited by dej on Aug 27 2012 12:33pm