d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Det Vi Alla Väntat På!!
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 24 2012 09:35am
Fest i nyköping yo
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 24 2012 09:38am
Quote (Spetch @ 24 Aug 2012 17:35)
Fest i nyköping yo


faen lite långt ifrån annars hade jag kommit
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Aug 24 2012 10:16am
Lön är det ju pajkar^^
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Aug 24 2012 10:24am
Quote (K1NGEN @ 24 Aug 2012 18:16)
Lön är det ju pajkar^^


Får min den 27e :fume:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 24 2012 10:44am
Quote (SCXiao @ 24 Aug 2012 18:24)
Får min den 27e :fume:


jag med :) dock sparar man ju 5k varje månad så det är skitsamma
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Aug 24 2012 10:45am
Quote (Intenso8 @ 24 Aug 2012 17:38)
faen lite långt ifrån annars hade jag kommit


kanske skulle varit i jokkmokk, det är ju trots allt höstmarknad!!!!!!!!!!!!!!!
xDD
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 24 2012 11:13am
Quote (Nickeee @ 24 Aug 2012 18:45)
kanske skulle varit i jokkmokk, det är ju trots allt höstmarknad!!!!!!!!!!!!!!!
xDD


:lol:
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Aug 24 2012 11:18am
Quote (SCXiao @ 24 Aug 2012 18:24)
Får min den 27e :fume:


pwnt!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 24 2012 11:34am
Quote (K1NGEN @ 24 Aug 2012 18:16)
Lön är det ju pajkar^^


hade helt glömt detta, va en trevlig överaskning!
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Aug 24 2012 11:56am
Quote (Spetch @ Aug 24 2012 03:35pm)
Fest i nyköping yo


Nyköping, lols. Skeppbron som gäller då eller? ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll