Quote (Svartermetalisk @ 23 Aug 2012 13:07)
På pappret är det skitbra att bo hemma men jag hade ALDRIG velat flytta hem till mina föräldrars 120 kvadratsetagevåning på södermalm med lagad mat varje dag och morsan som tvättar
aldrig någonsin, sköta sig själv är så jävla skönt
förstår dig helt och hållet
min morsa bor dock i ett kråkslott/spökhus men det spelar ingen roll för det finns ingenting som skulle kunna få mig att vilja flytta tillbaka!