d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Flytta Hemifrån
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Aug 23 2012 04:59am
Quote (Marcusd0 @ Aug 23 2012 11:54am)
bryter den röda tråden här B)

20 bast och bor hemma, GG.


same, bor hemma och har jobb

tjänar mera pengar och får mat lagat
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 23 2012 05:01am
Quote (Marcusd0 @ 23 Aug 2012 12:54)
bryter den röda tråden här B)

20 bast och bor hemma, GG.


gör du helt rätt i.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 23 2012 05:07am
På pappret är det skitbra att bo hemma men jag hade ALDRIG velat flytta hem till mina föräldrars 120 kvadratsetagevåning på södermalm med lagad mat varje dag och morsan som tvättar

aldrig någonsin, sköta sig själv är så jävla skönt
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 23 2012 05:19am
Quote (Svartermetalisk @ Aug 23 2012 01:07pm)
På pappret är det skitbra att bo hemma men jag hade ALDRIG velat flytta hem till mina föräldrars 120 kvadratsetagevåning på södermalm med lagad mat varje dag och morsan som tvättar

aldrig någonsin, sköta sig själv är så jävla skönt


du menar trappuppgång?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 23 2012 05:28am
Quote (Charlieone @ 23 Aug 2012 13:19)
du menar trappuppgång?


:rofl:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 23 2012 05:56am
Quote (Charlieone @ Aug 23 2012 12:19pm)
du menar trappuppgång?


Det där skämtet var halvkul för tre år sedan

Kan inte påstå att det håller :P
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 23 2012 06:16am
Quote (Svartermetalisk @ 23 Aug 2012 13:07)
På pappret är det skitbra att bo hemma men jag hade ALDRIG velat flytta hem till mina föräldrars 120 kvadratsetagevåning på södermalm med lagad mat varje dag och morsan som tvättar

aldrig någonsin, sköta sig själv är så jävla skönt


förstår dig helt och hållet
min morsa bor dock i ett kråkslott/spökhus men det spelar ingen roll för det finns ingenting som skulle kunna få mig att vilja flytta tillbaka!
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,043.42
Aug 23 2012 06:22am
Min morsa bor i en ännu mindre lägenhet än jag :headscratch: men om hon så skulle bo i lyxvilla skulle jag inte vilja flytta hem igen, tänker bo ensam tills jag dör eller skaffar katt

Det enda som skulle kunna få mig att flytta hem vore ifall jag fick ett jobb där hon bor för att slippa pendla åtta mil om dagen, skulle dock vänta tills jag visste att jag hade ny lägenhet på g och bo hos henne i max 1-2 månader
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Aug 23 2012 06:40am
klart när man väl har flyttat hemifrån så vill man inte tillbaka, det säger sig självt.

men innan man har flyttat är det nice (typ)
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 23 2012 06:52am
Fungerar det med ens päron så är det jävligt najs att bo hemma likaså, typ gratis och godare mat lagad. What's not to love? Men att bo själv är fan magiskt, vilken jävla frihet.
Lär nog flytta hem sen när jag är klar med utbildningen, tvek på om jag kommer ha en lgh i sthlm tills dess.

Att bo i mina ynka 20 kvm är dock rätt onajs emellanåt, satans litet.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll