d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Bostadsbidragsfråga
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 21 2012 09:34am
Quote (K1NGEN @ 21 Aug 2012 17:10)
men du tjänar väl för bra för att kunna få nåt sånt?


Öfverklass som man är! Studerar på heltid atm så jobbar ej
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 21 2012 10:59am
Quote (Alphabetz @ 21 Aug 2012 17:34)
Öfverklass som man är! Studerar på heltid atm så jobbar ej


:D vad pluggar du till?

jag är själv sugen att plugga till arkitekt dock så har man inget huvud för skola :D

This post was edited by Intenso8 on Aug 21 2012 11:00am
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Aug 21 2012 07:30pm
http://www.forsakringskassan.se/privatpers/foralder/hjalp_hyran

där kan du räkna ut en preliminär, men tjänar du över 86k + inga barn,singel.. får du inget

Member
Posts: 5,045
Joined: Aug 23 2007
Gold: 515.00
Aug 22 2012 04:27am
Det du ska skicka med i brevet kallas bilagor jepp. Det ska stå vilka bilagor som ska följa med i papprena du fick, på sista sidan om jag finns rätt. Ta en kopia på hyresavtalet och skicka det, skicka inte orginalet. Hyresspecifikation är en hyres avi, alltså räkningen du får varje månad, du kan skicka en gammal det spelar ingen roll, se bara till att priset är rätt om du nyligen fått höjd/ändrad hyra. Jag fick också skicka in en kopia på min skattedeklaration, den ska du ha fått (gult tjosan) för några månader sen. Har du inte fått en och också behöver skicka in en så kan du logga in på skatteverkets hemsida och skriva ut det du behöver.

Har du några fler frågor kan du skicka ett PM så hjälper jag till bäst jag kan.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll