Det du ska skicka med i brevet kallas bilagor jepp. Det ska stå vilka bilagor som ska följa med i papprena du fick, på sista sidan om jag finns rätt. Ta en kopia på hyresavtalet och skicka det, skicka inte orginalet. Hyresspecifikation är en hyres avi, alltså räkningen du får varje månad, du kan skicka en gammal det spelar ingen roll, se bara till att priset är rätt om du nyligen fått höjd/ändrad hyra. Jag fick också skicka in en kopia på min skattedeklaration, den ska du ha fått (gult tjosan) för några månader sen. Har du inte fått en och också behöver skicka in en så kan du logga in på skatteverkets hemsida och skriva ut det du behöver.
Har du några fler frågor kan du skicka ett PM så hjälper jag till bäst jag kan.