d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Finns I Erat Kylskåp?
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Aug 20 2012 06:59am
Quote (Makta @ Aug 20 2012 01:56pm)
Saft smör whiskey och snus.. Kan göra mycket på det!


Snusar inte längre :P
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 20 2012 07:18am
Quote (Kerzhakov @ 20 Aug 2012 13:35)
Lovat att börja laga mat istället för att käka ute varje dag


Laga mat > käka ute imo,

kan vara gott att käka ute 1gång i veckan. Men föredrar fan att laga mat ^^
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Aug 20 2012 07:19am
Quote (Marcusd0 @ 20 Aug 2012 05:18)
Laga mat > käka ute imo,

kan vara gott att käka ute 1gång i veckan. Men föredrar fan att laga mat ^^


nudlar?

Det enda du käkar är fan chips! :D
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 20 2012 07:22am
Quote (Pissboss3 @ 20 Aug 2012 15:19)
nudlar?

Det enda du käkar är fan chips! :D


käkar aldrig nudlar.

nope, knäckebröd som jag käkar #yolo
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 20 2012 07:35am
Köp köttfärs och schtek upp. Slicea upp en massa grönsaker i en fet skål. Köp tacobröd, salsa och gräddfil sen har du tacos för typ en vecka bror. Billigt och fedt gott.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Aug 20 2012 07:38am
Quote (Alphabetz @ Aug 20 2012 02:35pm)
Köp köttfärs och schtek upp. Slicea upp en massa grönsaker i en fet skål. Köp tacobröd, salsa och gräddfil sen har du tacos för typ en vecka bror. Billigt och fedt gott.


Funderade på detta igår när jag stod i affären men jag gillar ej att äta mat som inte lagades samma dag
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 20 2012 07:41am
Quote (Kerzhakov @ 20 Aug 2012 15:38)
Funderade på detta igår när jag stod i affären men jag gillar ej att äta mat som inte lagades samma dag


Segt för dig, skulle aldrig palla laga mat varje dag :unsure:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 20 2012 07:42am
Quote (Kerzhakov @ Aug 20 2012 02:38pm)
Funderade på detta igår när jag stod i affären men jag gillar ej att äta mat som inte lagades samma dag


Heh

Det är extremt mekkigt att laga en portion av allting, jävligt mycket lättare att laga mat till 4 och sen göra 4 matlådor av det.

Det här är liksom hur man lagar mat på ett effektivt sätt 1A
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 20 2012 07:46am
Borde du inte veta sånt här med tanke på att du är.. 29-30?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 20 2012 07:47am
Quote (Marcusd0 @ 20 Aug 2012 15:18)
Laga mat > käka ute imo,

kan vara gott att käka ute 1gång i veckan. Men föredrar fan att laga mat ^^


jag äter ute varje dag :cry:

nästan nyttigare än om jag skulle slänga ihop nåt hemma

This post was edited by Intenso8 on Aug 20 2012 07:47am
Go Back To Svenska Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll