d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tjenaz
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Aug 19 2012 07:30am
Quote (Simon @ 19 Aug 2012 14:28)
och du har stulit min flagga!!


Har ingen pride-flagga ju..




















































No flame ofc :lol:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 19 2012 07:31am
hahaha äg
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Aug 19 2012 07:32am
TJA MANNEN HEJ VA KULT ATT DU KUNDA LÄGGA EN POST
VAD ÄTER DU O VAD SKA DU ÄTA TILL EFTERRÄTT DET KANSKE LÅTER GOTT
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 19 2012 07:41am
Quote (Ekaan @ 19 Aug 2012 15:32)
TJA MANNEN HEJ VA KULT ATT DU KUNDA LÄGGA EN POST
VAD ÄTER DU O VAD SKA DU ÄTA TILL EFTERRÄTT DET KANSKE LÅTER GOTT


Ha de så kult på restaurnagenen!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 19 2012 08:05am
Köp en av netgears standard routers. Den utan trådlös om du inte behöver trådlöst. Den med trådlöst om du behöver trådlöst.
Inga problem alls att använda, alla som säger att det suger kan dra åt helvete etc... Jätte bra router för övrigt. Funkar perfekt m.m

Mvh

Västergötlands Prinsessa
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 19 2012 02:35pm
Quote (Litttle_Brother @ 19 Aug 2012 14:53)
Tjo Swesub


Ett tag sen man gjorde en tråd, här kommer en poll.

Skoja, men afdaegag.

Nån som har nå tips vad man ska kolla på när man köper router? vad är viktigt att prioritera då vid köp av en router?


Ty.


trådlöst (max avstånd?)/kabel?

hur många portar behöver du?

hur mycket nätverket klarar att dela ut i download/upload

jag köpte en D-link router med 20 portar och 30 meters trådlöst tog lite dålig mottagning med det trådlösa :)

This post was edited by Intenso8 on Aug 19 2012 02:38pm
Member
Posts: 2,974
Joined: Aug 27 2010
Gold: 60,300.00
Aug 19 2012 02:48pm
dat lol guide
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 19 2012 06:00pm
Quote (Spetch @ 19 Aug 2012 16:05)
Köp en av netgears standard routers. Den utan trådlös om du inte behöver trådlöst. Den med trådlöst om du behöver trådlöst.
Inga problem alls att använda, alla som säger att det suger kan dra åt helvete etc... Jätte bra router för övrigt. Funkar perfekt m.m

Mvh

Västergötlands Prinsessa


thiz, netgear routers ftw
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll