d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Livet är Härligt :)
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Aug 19 2012 09:45am
man kan ju inte bara köra på åkrar ;)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 19 2012 09:49am
Quote (Alphabetz @ 19 Aug 2012 14:38)
Vintern kan jag hålla med dig om men hur kan inte utlandet så lockande ut?  :unsure:


Utlänningar<
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Aug 19 2012 10:25am
Quote (Jewhannes @ Aug 19 2012 04:45pm)
man kan ju inte bara köra på åkrar ;)


Haha ne, ska testa lite annat den här vintern
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Aug 19 2012 10:50am
Quote (Kerzhakov @ 19 Aug 2012 18:25)
Haha ne, ska testa lite annat den här vintern


kom upp till tärnafjällen och kör med mig! :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 19 2012 11:09am
Quote (Teposen @ 19 Aug 2012 13:31)
Inget av det såg lockande ut


this.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll