d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tänkte Börja Spela Igen > Ladder / Nonladder?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,004
Joined: May 24 2007
Gold: 0.00
Aug 15 2012 05:42pm
ingen som kan hjälpa mig att komma igång lite?=(
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Aug 15 2012 05:48pm
dont do it, i repeat do not do it

This post was edited by Mabouse on Aug 15 2012 05:48pm
Member
Posts: 15,004
Joined: May 24 2007
Gold: 0.00
Aug 15 2012 05:50pm
Quote (Mabouse @ Aug 15 2012 11:48pm)
dont do it, i repeat do not do it


men jag vill :D
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Aug 16 2012 12:06am
Laddern på D3 är fett bra
Member
Posts: 15,004
Joined: May 24 2007
Gold: 0.00
Aug 16 2012 03:11am
Quote (Tixon @ Aug 16 2012 06:06am)
Laddern på D3 är fett bra


d2 skare va :D
Member
Posts: 3,606
Joined: Mar 27 2005
Gold: 3,240.00
Aug 19 2012 02:14pm
Quote (Tixon @ 16 Aug 2012 08:06)
Laddern på D3 är fett bra


instämmer!
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll