d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Cs:go > Counter Strike - Globas Offensive
Prev123412Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 14 2012 04:04pm
Quote (ReloadMaster @ Aug 14 2012 11:03pm)
Inget kommer någonsin klå <1.6!


True story men det är lite som med brood war, även om bw är #1 rts game until end of time måste man någon gång gå vidare :D

Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Aug 14 2012 04:06pm
Quote (mztr @ Aug 14 2012 10:02pm)
Värdelöst enligt mig, blir endast cod4 competitive (den lilla scenen som finns kvar) för mig i fortsättningen!

Jag har en vän som spelar rätt seriöst i den "competetiva" scenen i cod4 :) Eller ah, gjorde kanske man ska säga. Vet inte hur pass mycket han spelar det längre.

Den är väl relativt död, eller?

Quote (ReloadMaster @ Aug 14 2012 10:03pm)
Inget kommer någonsin klå <1.6!

1.6 > allt. Alla gånger :)
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Aug 14 2012 04:08pm
Quote (Svartermetalisk @ Aug 15 2012 12:04am)
True story men det är lite som med brood war, även om bw är #1 rts game until end of time måste man någon gång gå vidare :D


Jo, men CS: Go är inte vägen jag vill gå dock :(
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 14 2012 04:39pm
Quote (ReloadMaster @ 15 Aug 2012 00:03)
Inget kommer någonsin klå <1.6!


tyckte att quake var > cs på den tiden
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 14 2012 05:01pm
jag tycker också att ventrilo är bättre än skype.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 15 2012 02:07am
ge mig beta så jag får testa :p
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 15 2012 02:43am
Quote (Charlieone @ 15 Aug 2012 01:01)
jag tycker också att ventrilo är bättre än skype.


tycker du helt rätt i för det är sant.
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 15 2012 02:48am
Quote (Svartermetalisk @ 15 Aug 2012 00:04)
True story men det är lite som med brood war, även om bw är #1 rts game until end of time måste man någon gång gå vidare :D


Tragiskt men sant, gjorde nästan lite ont i mig när jag insåg att L4D competitivescenen var död :<
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Aug 15 2012 03:44am
Roligt hur alla har hoppat på 1.6 vagnen när i stort sett alla back then föredrog 1.4/1.5 över 1.6 :lol: :angry:

Är dock en source'are numera. Skulle aldrig kunna gå tillbaka till <1.6

This post was edited by Makta on Aug 15 2012 03:47am
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 15 2012 06:55am
Quote (Makta @ Aug 15 2012 11:44am)
Roligt hur alla har hoppat på 1.6 vagnen när i stort sett alla back then föredrog 1.4/1.5 över 1.6 :lol: :angry:

Är dock en source'are numera. Skulle aldrig kunna gå tillbaka till <1.6


Precis. När 1.6 kom var allt kritiskt emot det.

Jag kan med handen på hjärtat säga att 1.5 > 1.6 > CS:Go.

men precis som Martin skrev ang. bw. Man måste någon gång gå vidare
Go Back To Svenska Topic List
Prev123412Next
Add Reply New Topic New Poll