Quote (mztr @ Aug 14 2012 10:02pm)
Värdelöst enligt mig, blir endast cod4 competitive (den lilla scenen som finns kvar) för mig i fortsättningen!
Jag har en vän som spelar rätt seriöst i den "competetiva" scenen i cod4

Eller ah, gjorde kanske man ska säga. Vet inte hur pass mycket han spelar det längre.
Den är väl relativt död, eller?
Quote (ReloadMaster @ Aug 14 2012 10:03pm)
Inget kommer någonsin klå <1.6!
1.6 > allt. Alla gånger
