Quote (pungkulan @ Aug 13 2012 01:12am)
Jag tänkte bara dela med mig ifall någon var sugen på att ansöka för att det är en svensk guild därför jag postade den här. Kritik kan man ge efter
inte intresserad, men är dock intresserad av systern din. kan du lägga in ett gott ord om mig eller?
